שלומי שבת, סטטיק ובן אל, עומר אדם. צילומים: פיני סילוק, גבריאל בהרליה, משה נחומוביץ
שלומי שבת, סטטיק ובן אל, עומר אדם. צילומים: פיני סילוק, גבריאל בהרליה, משה נחומוביץ

אירועי הקיץ באשקלון נדחו למועד אחר בשל תחלואת הקורונה

תחלואת הקורונה המתגברת באשקלון לצד הנחיות משרד הבריאות המחמירות משבוע לשבוע, הביאו את העירייה להודיע על ביטול אירועי בקיץ בעיר

פורסם בתאריך: 8.8.21 12:22

     

בסוף החודש היה אמור להתקיים באשקלון "פסטיבל live", ארבעה ימים רצופים של הופעות חיות בהשתתפות גדולי הזמרים כמו עומר אדם, אברהם טל, רותם כהן, סטפן, סטטיק ובן אל, אגם בוחבוט ועוד.

אלא שבשבועות האחרונים ישנה עלייה מתמדת בתחלואת הקורונה באשקלון וכידוע, התו הירוק הורחב גם למתחמים פתוחים בכל כמות משתתפים, ומיום 20.08 אמור התו הירוק להתרחב גם לגילי 1-12, מה שהיה מאפשר כניסה לאירועים לכלל הגילים רק בהצגת תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית, מה שהיה מגביל בצורה דרמטית את ההשתתפות של התושבים שיכולים היו לקחת חלק באירועים.

בנוסף, בעירייה גילו כי היו חולי קורונה שהגיעו לחלק מאירועי הקיץ ולאור זאת החליטו בעירייה לדחות את האירועים למועד אחר.

בעירייה מדגישים כי ככל שנתוני התחלואה ישתפרו וההגבלות יוסרו, גם האירועים ישובו, במתכונת זו או אחרת ובמועד המתאים.

דחיית האירועים צפויה לחול גם על אירועי הקיץ המתקיימים בימים אלה בשכונות.

"אנחנו רואים כמה חשוב לנקוט בצעדים כבר בשלב הזה על מנת למנוע התפרצות עתידית באשקלון עם כל המשתמע מכך", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "עד כה האירועים נחלו הצלחה וסחפו תושבים רבים ואני משוכנע כי ברגע שנוכל לשוב ולקיימם, התושבים יפיקו מהם הנאה רבה. עד אז, אני קורא לתושבים, מגיל 12 ומעלה – גשו להתחסן. זה מה שיוכל למנוע מהתחלואה להתפשט וביחד, נעצור את נגיף הקורונה".

חבר המועצה הממונה על האירועים, משה אטיאס: "פתחנו את הקיץ בצורה הטובה ביותר עם שלל אירועים מהנים עבור כל המשפחה, רצינו לחזור לשגרת האירועים אחרי תקופה ארוכה ללא אירועים. לצערי הרב התחלואה בעיר ובארץ עולה ומגיעה למצב ממשי של סכנה לבריאות של כולנו וכמו שאתם יודעים החיים שלנו יותר חשובים מאירוע כזה או אחר ולצערי כעת אנו נאלצים לקטוע את הכיף. אני קורא לכלל התושבים להישמע להנחיות משרד הבריאות, לגשת להתחסן ולהיבדק במידה ויש חשש. רק כך נוכל לחזור לשגרת החיים שאנו מכירים, לאירועים ולחיי התרבות אליהם כה התגעגענו".

עיריית אשקלון קוראת לתושבים להקפיד על ההנחיות ועל כל תנאי הבידוד לחוזרים מחו״ל ובעיקר, לגשת להתחסן במטרה להרחיב את מעגל המתחסנים החל מגיל 12. העירייה אף מציעה הסעות לקבלת החיסון השלישי לגילי 60 ומעלה עם קשיי מוגבלות וניידות והם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 לתיאום ההסעה היישר מביתם ועד לקופת החולים הרלוונטית עבורם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר