ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף
ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף

הוזלה משמעותית במחירי הצהרונים באשקלון: רק 275 ש"ח בחודש

זאת במקום 495 ש"ח. המחיר הופחת גם בכיתות ג'-ו' - 500 שקלים בלבד; כולל פעילות העשרתית עד השעה 17:00, שני חוגים איכותיים ו-12 ימי קייטנה. בתוך כך, שודרג מוקד המידע הטלפוני של החברה העירונית על מנת לספק לתושבים את השירות הטוב והמקצועי ביותר

פורסם בתאריך: 5.8.21 18:45

     

בשורה משמעותית היום להורי הילדים באשקלון, עם ההודעה של העירייה על סבסוד משמעותי בתעריפי הצהרונים באשקלון.

בעירייה אומרים כי בהנחיית ראש העירייה, תומר גלאם, בשנת הלימודים הבאה יעמדו מחיר הצהרונים על 275 שקלים בלבד לחודש בגני הילדים ועד לכיתות ב'. ההנחה נמשכת גם עבור אח שני בגני הילדים והמחיר יעמוד על 205 שקלים בלבד.

צהרונים באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

צהרונים באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בכך, זהו למעשה המחיר הנמוך ביותר שהיה בעיר (במקום 495 שקלים בשנת 2020; 520 שקלים בשנת 2019; 538 שקלים בשנים 2017-2018, 620 שקלים בשנת 2016 ו-650 שקלים בשנת 2015) ומהנמוכים בישראל.

גם בבתי הספר, כיתות ג'-ו', הופחתו המחירים ויעמדו על 500 שקלים בלבד לחודש. בגני החינוך המיוחד יעמדו המחירים על 125 שקלים בלבד. הפחתה גם בתעריפים במסגרות יוח"א בבתי הספר שיעמדו על 275 שקלים בלבד ואילו גני יוח"א וגני מיל"ת על 100 שקלים לחודש ו-150 שקלים לחודש בהתאמה.

החשש הראשוני של ההורים בעת ירידת מחיר שכזאת היא פגיעה בתכנים, אך בעירייה מבהירים כי "התכנים בצהרונים יהיו יותר איכותיים וערכיים יותר בהלימה למצוינות החינוכית המלווה את מערכת החינוך העירונית באשקלון. כך, ייהנו התלמידות והתלמידים בגנים ובבתי הספר מפעילות פדגוגית מעשירה ושני חוגים איכותיים".

הצהרונים, שיפעלו בין הימים א'-ה' מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00, כוללים גם ארוחת צהריים חמה ומזינה שתלווה על ידי תזונאית ותעבור בקרה של משרד הבריאות. המחיר כולל גם 12 ימי קייטנה לאורך שנת הלימודים.

ההרשמה תחל ביום ראשון הקרוב, 08.08.21 בשעה 08:00 ותימשך עד לתאריך 26.08.21 בחצות באתר החברה העירונית בכתובת: ironitash.org.il.

רישום ומידע לצהרונים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

רישום ומידע לצהרונים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מוקדניות של החברה העירונית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מוקדניות של החברה העירונית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

רישום פרונטלי יתאפשר מיום שני, 09.08.21 ועד 18.08.21 בין השעות 09:00 עד 18:00 במוקד הגביה של החברה העירונית בהיכל הספורט בתיאום תור מראש באתר החברה העירונית. מוקד הגביה חודש והוא יופעל באמצעות מערכת זימון תורים מתקדמת ויכלול גם שתי עמדות נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים.

כהיערכות לתקופת ההרשמה ועל מנת להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר להורים, הקימה החברה העירונית בניהולה של רונית מצליח, מוקד מידע חדש ומתקדם הכולל שירות שיחה חוזרת לצד מענה בנכסים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ, דואר אלקטרוני, פייסבוק).

רונית מצליח במשרדה. צילום: אורי קריספין

רונית מצליח. צילום: אורי קריספין

לצורך הפעלת המוקד גויסו 18 מוקדנים, כאשר בכל זמן נתון מזמני המענה, שמונה מהם יבצעו מענה לשיחות, כל זאת במטרה לצמצם את זמני ההמתנה. המוקדנים עברו הדרכה והכשרה והם ערוכים ומוכנים לקליטת מספר רב של שיחות, בו זמנית, במידת הצורך.

מוקד המידע, שיהיה לבירורים בלבד, יהיה זמין במספר 08-9724491 בין השעות 08:00 עד 18:00. שימו לב, לא יתאפשר רישום טלפוני.

מיריי אלטיט. צילום: סיון מטודי

מיריי אלטיט. צילום: סיון מטודי

"אני גאה להביא בשורה גדולה נוספת להורים באשקלון. כחלק מהתפיסה החינוכית והחברתית שלנו להענקת שוויון הזדמנויות, אנחנו מסבסדים בצורה משמעותית את הצהרונים בשנת הלימודים הבאה והם יעמדו על תעריף של 275 שקלים בלבד בגני הילדים ועד לכיתות ב", מסר גלאם, "כך זה צריך להיות, העירייה תוציא יותר, ההורים יוציאו פחות, וזאת, מבלי לפגוע במצוינות, באיכות וברמה הגבוהה של הצהרונים בעיר. זה היה התנאי מבחינתי, להקפיד על כך שהתלמידות והתלמידים ייהנו מתכנים ערכיים ואיכותיים, מפעילות פדגוגית, חוגי העשרה וארוחות חמות ומזינות ואילו ההורים, ייהנו מהתעריף הנמוך ומהידיעה כי ילדיהם נמצאים בידיים הטובות, החמות והמקצועיות ביותר. אני רוצה להודות לסגנית ראש העיר מיריי אלטיט, להנהגת ההורים העירונית ולכל השותפים לנושא".

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמלי, מיריי אלטיט הוסיפה: "בהחלטת רה"ע תומר גלאם הורי אשקלון יהנו גם בשנה"ל תשפ"ב מהמחיר הזול ביותר בארץ, במטרה לאפשר לכל הורה להשתלב בשוק העבודה תוך שהוא מעניק לילדיו מסגרת חינוכית איכותית ומפוקחת במסגרת תכנית ניצנים להארכת יום הלימודים. הילדים יקבלו תכנים לימודיים וערכים, פעילויות חברתית, פיתוח חשיבה יצירתית וסיוע בהכנת שיעורי הבית כל זאת באמצעות צוותים מקצועיים ופיקוח מתמיד. רה"ע ואנוכי, נמשיך לפעול יחד ובשיתוף פעולה כדי להבטיח שתושבי אשקלון ישלמו את המחיר הזול ביותר בתמורה לחינוך משלים איכותי ומיטבי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר