פיטר פלצ'יק באולימפיאדה. צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי
פיטר פלצ'יק באולימפיאדה. צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי

אורן אלעזרא הודיע: אלבר תמשיך להעניק חסות לפיטר פלצ'יק עד אולימפיאדת פריז

חברת אלבר היא החברה הראשונה שהכריזה על המשך התמיכה בספורטאי אולימפי והאריכה את החסות לג'ודוקא פיטר פלצי'ק בשלוש שנים עד אולימפיאדת פריז 2024

פורסם בתאריך: 4.8.21 16:50

     

בטקס קבלת פנים חגיגי שהתקיים היום במשרדי קבוצת אלבר בראשון לציון, הודיע מנכ"ל החברה, אורן אלעזרא, כי בעקבות הישגיו והתמודדותו מעוררת הכבוד של הג'ודוקא פיטר פלצ'יק באולימפיאדת טוקיו, חברת אלבר תאריך את החסות שהעניקה לו בשלוש שנים נוספות עד לאולימפיאדת פריז 2024.

פלצ'יק שזכה עם חבריו לנבחרת הג'ודו הישראלית במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו התקבל באהדה רבה ע"י מנכ"ל ועובדי החברה שלא הסתירו את התרגשותם.

באלרבר אומרים כי פלצ'יק שמתנייד באמצעות רכב של נותנת החסות, ימשיך לנהוג בראש שקט ברכב של החברה לאימונים הקשים שמצפים לו בהמשך הדרך, האולימפיאדה הבאה כבר מעבר לפינה בעוד 3 שנים והוא מתכוון להיאבק בה על מדליה אישית וקבוצתית.

פיטר פלצ'יק ואורן אלעזרא. צילום: אמנון חורש

פיטר פלצ'יק ואורן אלעזרא. צילום: אמנון חורש

"אני מאד מתרגש מקבלת הפנים החמה והבעת האמון של חברת 'אלבר' בי ובג'ודו הישראלי", מסר פלצ'יק, "זכינו במדליה קבוצתית אבל זו רק ההתחלה, עם התמיכה הנפלאה הזו אני משוכנע שנכבוש פסגות חדשות. אני רוצה להודות באופן אישי לבעלים, למנהלים והמנהלות, ולכל העובדים והעובדות שתמכו בי ועודדו לכל אורך הדרך. משמח אותי להשתייך למשפחת אלבר שמשקיעה בתמיכה בספורט האולימפי לטווח הארוך ועומדת מאחוריי. לייצג אותה ואת מדינת ישראל בארץ ובעולם זה כבוד גדול עבורי".

אורן אלעזרא, מנכ"ל חברת אלבר ציי רכב אמר: "קבוצת אלבר שדוגלת בערכים של מצוינות וציונות גאה מאוד בהופעתו של פיטר פלצ'יק באולימפיאדת טוקיו. עקבנו מהבית וראינו ספורטאי למופת שנלחם בכל כוחו להביא כבוד ומדליה למדינת ישראל. אני משוכנע שפלצ'יק ימשיך להגיע להישגים מרשימים שיביאו הרבה כבוד למדינת ישראל. כדי לתרום כבר מעכשיו לשקט הנפשי שלו לקראת האתגרים הבאים, התחרויות ואולימפיאדת פריז 2024, החלטנו במשפחת אלבר להאריך את הסכם החסות והתמיכה שלנו בו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר