חייל עצור. צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום
חייל עצור. צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום

חייל מאשקלון חשוד בניסיון סחיטה של רב קהילה

משטרת ישראל עצרה לחקירה חייל מאשקלון, בחשד שניסה לסחוט באיומים כסף מרב קהילה בקריית מלאכי תוך איום כי יפיץ עליו שמועות שהוא פדופיל

פורסם בתאריך: 15.7.21 09:09

     

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה על ידי רב קהילה מוכר בעיר קריית מלאכי, לפיו במהלך הימים האחרונים יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו.

הרב סיפר לחוקרים כי החשוד איים עליו שאם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע, על פי החשד שקרי, כי הוא ביצע עבירות מין בקטינים.

שטרות כסף. צילום: דוברות המשטרה

המטרה: כסף. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי המשטרה בקריית מלאכי שהצליחו לאתר את זהותו של החשוד העומד מאחורי אותן ניסיונות סחיטה, רקמו פעילות מבצעית מתוחכמת שיצאה אמש לפועל.

החוקרים הורו לרב לקבוע עם החשוד מקום מפגש שבו יעביר לידיו את הכסף. הרב עשה זאת וכאשר הגיע החשוד למקום בו המתין לו הרב, לכדו אותו השוטרים "על חם".

החשוד נעצר ואז התבררה זהותו, חייל סדיר בן 22 מאשקלון. הוא חשוד בעבירת סחיטה באיומים, והיום הוא יובא בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את עבירות הסחיטה באיומים, בהן העבריינים משתמשים לעיתים על מנת לייצר לעצמם הכנסה 'מכסף קל', תוך איומים להעמדת קורבנותיהם במצבים מביכים העלולים לפגוע אנושות בחייהם", נמסר מהמשטרה, "המשטרה כפי שפעלה במקרה זה ובמקרים קודמים, תפעיל את מיטב הכלים והחוקרים על מנת להגיע לאותם עבריינים ולמצות עמם את מלוא חומרת הדין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר