מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר

בתוך חצי שנה: למעלה מחצי מיליון חבילות הוזמנו מחו"ל לאשקלון

חברת דואר ישראל מפרסמת כי העיר אשקלון במקום ה-12 בארץ במסירת חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021, עוד עולה מהנתונים כי תושבי אשקלון הזמינו בחצי שנה 510 אלף חבילות מחו"ל 

פורסם בתאריך: 8.7.21 15:22

     

תושבי אשקלון הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021.

מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי אשקלון כ-510 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 363 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של 28.8%. ביחס לגודל האוכלוסייה, כל תושב אשקלון הזמין בממוצע 3.45 חבילות, ויותר מחבילה בממוצע לתושב בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (2.45 חבילות בממוצע לתושב) – נתון הממקם את אשקלון במקום ה-12 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל.

בחציון הראשון של השנה חולקו באשקלון 410.2 אלף חבילות, שהם מעל ל-80% מכלל החבילות שהזמינו תושבי אשקלון נמסרו באמצעות עסקים מקומיים שתפקדו גם כמרכזי מסירת חבילות של דואר ישראל. מרכז המסירה המוביל באשקלון בסיכום החציון הראשון של 2021, עם מעל לעשירית מהמסירות בעיר, הוא "בולוני קפה" שבשכונת הסיטי עם 51.4 אלף מסירות חבילות בחצי שנה. (ממוצע של כ-8,600 חבילות בחודש).

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: שחר פליישמן

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: שחר פליישמן

בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

סמדר בן אבו, מנהלת אזור לכיש בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמרה: "אנו פועלים לשיפור השירות באזור אשקלון ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר