גזירת הסרט. צילום: אלדד עובדיה
גזירת הסרט בתחנה החדשה. צילום: אלדד עובדיה

קרוב לבית: תחנת מד"א נוספת הוקמה בדרום אשקלון

על מנת לקצר את זמני ההגעה של ניידות האמבולנס בעת קריאות במצבי חירום, הוחלט על הקמת נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום בדרום העיר. היום נחנכה הנקודה

פורסם בתאריך: 29.6.21 21:44

     

העיר אשקלון גדלה וגדלה ויחד עמה גדל גם טווח הנסיעה של ניידות האמבולנס הצריכים להגיע במהירות לכל פינה ברחבי העיר. לאור זאת הוחלט על הקמת נקודות הזנה שבהן יעמדו אמבולנסים וייתנו מענה מהיר במקרי חירום.

הנקודה הרביעית של מד"א באשקלון שנחנכה היום, הוקמה בשיתוף העירייה במיקום אסטרטגי בדרום העיר, במטרה לקצר את זמני ההגעה ולשפר את איכות השירות לתושב. במקביל, הושק באשקלון טרקטורון מיוחד, אשר עתיד לתת מענה לקריאות חירום בחופי הרחצה בעיר ולקצר את זמני ההגעה לשטח.

טרקטורון מד"א באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

טרקטורון מד"א באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

המבנה החדש, אשר נחנך בטקס מיוחד, הוקם בדרום העיר בשכונת שמשון. זוהי נקודת ההזנקה הרביעית בעיר, אשר הוקמה בשיתוף מד"א והעירייה לרווחת התושבים. בטקס נכחו ראש העיר, תומר גלאם, מנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קראדי ומנהל התחנה, איתן לסרי.

ראש העירייה ואנשי מד"א בטקס. צילום: אלדד עובדיה

ראש העירייה, מנהל המרחב וצוותי מד"א. צילום: אלדד עובדיה

ראש העירייה, מנהל המרחב וצוותי מד"א. צילום: אלדד עובדיה

בנוסף למבנה החדש, הושק טרקטורון חירום מיוחד של מד"א ראשון מסוגו בעיר, שעתיד לקצר את זמני התגובה בחופי הים ובשטחים הפתוחים ולסייע לכוחות מד"א להעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי בשטח.

"כל שנייה קריטית כשזה נוגע להצלת חיים ולכן מיד עם קבלת הפנייה ממד"א לפתוח נקודת הזנקה נוספת בדרום העיר, נענינו וביצענו זאת באופן מידי", אמר גלאם, "השנה האחרונה הוכיחה לנו ביתר שאת כמה זה חשוב. אני רוצה להודות למד"א על שיתוף הפעולה החיוני ומציל החיים לאורך כל ימות השנה, בכל מקום ובכל שעה. שלא נזדקק אבל במידה וכן, אני משוכנע כי התושבים יזכו לטיפול המקצועי, המסור והמהיר ביותר".



חיים קראדי, מנהל מרחב לכיש במד"א הוסיף: "ברצוני לברך את ראש העיר אשקלון וצוות העירייה, אשר פועלים בשיתוף פעולה ארוך טווח עם מד"א, במטרה לשפר את השירות לתושב ולקצר משמעותית את זמני התגובה וההגעה לשטח. נקודת ההזנקה החדשה, לצד הטרקטורון החדש, יסייעו לכוחות מד"א להעניק שירות מקצועי, מהיר ויעיל יותר לתושבי אשקלון והסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר