ילדים בגן. צילום: אייל אסרף
ילדים בגן. צילום: אייל אסרף

התייקרות במחירי הקייטנות באשקלון: ימים ספורים לסיום ההרשמה

מחירי קייטנות בקיץ באשקלון זינקו ב-22% ביחס לשנה שעברה, אך עדיין מדובר במחיר זול ביחס לערים רבות בארץ. ניתן להירשם אליהן במגוון מסלולים. 500 שקלים עד השעה 16:00 לכל מחזור כולל ארוחת בוקר וצהריים; אח שני בגני הילדים ייהנה מ-50% הנחה

פורסם בתאריך: 11.6.21 13:26

     

בעיריית אשקלון הכריזו על פתיחת ההרשמה לקייטנות הקיץ בבתי הספר ברחבי העיר. ישנם שני מחזורים לקייטנות מחזור אחד של יולי ומחזור שני של אוגוסט.

מחזור יולי מתחיל ב-1 ביולי ונמשך עד 22 ביולי – מדובר ב-15 ימים מלאים (מאחר ובתשעה באב לא יתקיימו קייטנות) והעלות היא 300 ש"ח עד השעה 13:00 או 500 ש"ח עד השעה 16:00.

מחזור אוגוסט מתחיל ב-25 ביולי ונמשך עד 12 באוגוסט – גם כאן מדובר ב-15 ימים מלאים והמחיר זהה למחזור הקודם: 300 ש"ח עד השעה 13:00 או 500 ש"ח עד השעה 16:00.

ראש העירייה מבקר בגני הילדים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש העירייה מבקר בגני הילדים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מחירי הקייטנות משקפים התייקרות ביחס לשנה שעברה, אז העלות ליום עמדה על 27.2 ש"ח בלבד ואילו השנה היא עומדת על 33.3 ש"ח ליום. כזכור, בשנה שעברה התעוררה מחאה של הורים בנוגע למחיר הקייטנות וראש העירייה הורה אז לסבסד אותן ב-200 ש"ח, מה שהביא למחיר הזול ביותר אי פעם. השנה כאמור, המחיר התייקר וליתר דיוק מדובר בעלייה של 6.13 ש"ח ליום ובסך הכל מדובר בקפיצה של 22% ביחס למחיר בשנה שעברה.

יחד עם זאת, ביחס לערים אחרות בארץ, עדיין מדובר במחירים זולים, כך למשל בעיר רחובות משלמים 50 ש"ח ליום, בבאר שבע משלמים 58.6 ש"ח ליום, גם בחולון משלמים 50 ש"ח ליום, בראשון לציון משלמים 63.3 ש"ח ליום אחד וביבנה משלמים 63.5 ש"ח ליום (עד השעה 16:30 ורק לא'-ג').

כמו כן, נמשכת הטבת 50% הנחה לאח שני בגני העירייה והמוכש"ר. בשורה גם לילדי החינוך המיוחד שישתתפו במחזור אוגוסט, במשך 10 ימים, בעלות של 150 שקלים בלבד.

קייטנות העירייה. צילום: אייל אסרף

בעירייה אומרים כי במהלך ימי הקייטנות ייהנו התלמידים משפע של פעילויות ותכנים מעשירים ומהנים בקונספט שונה. בגני הילדים הקייטנות יהיו בסימן צבעים ומעברים, בכיתות א'-ד' בסימן "אוצר החברות" ובכיתות ה'-ו' בסימן "אני ואתה נשנה את העולם".

"לאחר שנה ותקופה כל-כך מורכבת ומאתגרת, מגיע לילדי אשקלון ליהנות מקייטנה איכותית", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "ומגיע להורים ליהנות מהמחיר הזול ביותר אי פעם בעיר וכמובן, מראש שקט, בידיעה שיש מסגרת איכותית לילדים בקיץ ושהם בידיים טובות ואוהבות. נמשיך לעשות הכל כדי להיטיב עם תושבי העיר ולהעניק להם את כל מה שמגיע להם".

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: "לאחר תקופה ממושכת ולא פשוטה שבה שהו ילדי אשקלון בבית ועל מנת להקל על הנטל הכלכלי שמוטל על ההורים, הוחלט בהנחיית ראש העיר כי נכון יהיה לאפשר לכל ילד בעיר להמשיך במסגרת חינוכית וחברתית בקיץ מבלי להכביד יתר על המידה על התקציב המשפחתי. המחיר הזול התאפשר הודות ליוזמתו של ראש העיר תומר גלאם להקצות מיליוני שקלים לטובת סבסוד עירוני של קייטנות הקיץ. כך אנחנו מאפשרים לכל ילד וילדה בעיר אשקלון לקחת חלק בקייטנת קיץ מסובסדת, מפוקחת, חוויתית ומהנה תוך שימת דגש להיבטים רגשיים וחברתיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבשורה התקבלה בשיתוף הנהגת ההורים העירונית. יו"ר הנהגת ההורים, אבי רווח הוסיף: "השתדלנו בכל מאודנו לבנות מערך קייטנות, שיתן הן מענה פדגוגי בגין החוסרים מהשנה המאתגרת, וכן הפעלות לטובת חוסנם הריגשי והחוויתי של הילדים, גם המחיר שנקבע הוא מהמחירים הנמוכים ביותר שידעה העיר מאז ומעולם, ביחס לימי הקייטנה בפועל. אני מבקש להודות לראש העיר ולראש מינהל חינוך על השותפות הברוכה וההבנה של צרכיי הילדים לשם בניית קייטנה מעולה".

הרישום לקייטנות יתבצע באתר החברה העירונית בין התאריכים 10-16.06.2021 החל מהשעה 16:00 בכתובת: ironitash.org.il.

רישום במוקד הרישום במחלקת הגבייה בהיכל הספורט, שער 3 יתקיים בין 14-16.06.21 ימים ג', ד' 8:30-13:00 ואחה"צ 16:00-19:00, יום ה' 8:30-15:30 בתאום תור מראש באתר החברה העירונית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר