בנו של הזוכה עם הצ'ק המכובד

"לא תצטרכו לדאוג לפרנסה": תושב אשקלון זכה בפרס הכי גדול בתולדות הלוטו

תושב אשקלון שרק סיים כעת תקופת חל"ת, גילה הבוקר בדרכו לעבודה החדשה כי זכה ב-76 מיליון ש"ח. הוא התקשר בצרחות לבנו והעיר את אשתו עם השיר "לפעמים חלומות מתגשמים". הוא כבר הבטיח דירה לכל ילד ועכשיו נותר רק להחליט על היעד לטיול המשפחתי - תאילנד או ארה"ב, או בכלל שניהם

פורסם בתאריך: 26.5.21 17:08

     

ביום שלישי האחרון התקיימה הגרלת הלוטו עם הסכום הגבוה ביותר בהיסטוריה שלו – 76 מיליון ש"ח. תושב אשקלון, שמילא דאבל לוטו גרף לבדו את הפרס הראשון. הזוכה, נשוי, אב לילדים וסב גאה ללא מעט נכדים, התעקש בשונה משאר המקרים לגבות את הפרס יחד אשתו ילדיו ונכדיו ובמפעל הפיס שמחו לאשר את החגיגה.

"אני נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו מעת לעת", סיפר הזוכה המאושר, "אין לי מספרים קבועים, אלא אני נותן ללוטומט לבחור עבורי את המספרים. לפני שבוע מצאתי בתוך המגירה שני טפסי לוטו ששלחתי בעבר ולא זכו. החלטתי שזה כנראה סימן שהגיע הזמן לנסות את המזל ולשלוח אותם שוב. ואכן, המזל הגיע ובהגרלה הקודמת זכיתי ב-90 ₪. הרגשתי עמוק בפנים שכנראה יש לי מזל עם הטפסים הספציפיים הללו וביקשתי מהזכיין שישלח עבורי את אותם טפסים שוב. בדר"כ אני מבקש טפסים חדשים, אבל הפעם חשבתי לעצמי שאם הטפסים הניבו זכייה נאה, כדאי אנסה את מזלי איתם שוב. זו היתה מן הסתם החלטה חד פעמית מאוד משמעותית".

הזוכה אף שיתף אותנו בחלום חוזר שהוא חווה לאחרונה, בו הוא הזמין קרובי משפחה שאינם בין החיים והם סיפרו לו שבקרוב מאוד כבר לא יהיו לו דאגות כלכליות, כי הפרס בלוטו מובטח לו. את החלום הוא לא סיפר לאיש עד רגע הזכייה.

שטרות כסף. צילום: דוברות המשטרה

כמה שטרות זה 76 מיליון ש"ח? צילום: דוברות המשטרה

את היותו הזוכה בלוטו הוא גילה רק הבוקר, בשעה מוקדמת לפני שיצא לעבודתו. "היום הייתי אמור ללכת לעבודה שרק התחלתי, אחרי תקופה ארוכה בה הייתי בחל"ת. נכנסתי לרכב, ועוד לפני שהתנעתי אותו נכנסתי לאפליקציה של מפעל הפיס, כי מאוד עניין אותי לדעת אם היה זוכה. ואכן, אני מסתכל בטבלת סל הפרסים ומגלה שיש זוכה יחיד בדאבל לוטו. דבר ראשון חשבתי לעצמי: 'איזה כיף לזוכה.. אולי זה אני?'. הוצאתי את שני הטפסים מהארנק והתחלתי לבדוק. הטופס הראשון לא הניב שום זכייה, לעומת זאת – בטופס השני היו לי את כל ששת המספרים כולל המספר החזק".

במשך מספר דקות, שנמשכו כמו נצח, הוא ישב ברכב ועיכל שהוא מחזיק ביד את הטופס הזוכה. "התקשרתי לבן שלי, ואני צועק לו את השם שלו", הוא משחזר, "הבן ממש נלחץ, חשב שקרה משהו. אני לא נוהג להתקשר אליו בשעות כאלה. בת זוגו התעוררה בבהלה, חשבה גם שקרה חלילה אסון. ואני מספר להם: 'זכיתי בלוטו – לא תצטרכו עכשיו לדאוג לפרנסה!'. השניים כבר לא חזרו לישון והגיעו ישר אלי הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מיד לאחר השיחה עם הבן, יצא מן הרכב וחזר לביתו, על מנת לבשר לאישתו את הבשורה המשמחת. "אישתי עדיין ישנה. נכנסתי למיטה והערתי אותה. התחלתי לשיר לה: 'לפעמים חלומות מתגשמים'. אישתי בהתחלה לא הבינה, מהיכן כל האנרגיות שלי. אני אמור בכלל לא להיות בבית עכשיו, אלא במקום עבודה חדש. באותו רגע התקשרתי למנהל הישיר החדש שלי ועדכנתי אותו שאני לא אגיע היום. אצטרך בהמשך היום להתקשר אליו ושוב ולעדכן אותו שכנראה שלא אגיע בכלל".

בדרך למפעל הפיס, ביחד עם האישה והילדים, החליט הזוכה שאת כספי הזכייה הוא יחלק בין ילדיו באופן שווה, על מנת שיוכלו לרכוש דירות ללא לקיחת הלוואות ומשכנתא. בנוסף, המשפחה מתכננת לצאת לחופשה ארוכה ומפנקת בחו"ל. "הילדים רוצים תאילנד, אבל אני יותר בכיוון של ארצות הברית", אומר הזוכה. "מה שנראה לי, שאנחנו נעשה לא טיול אחד אלא שניים!".

שטרות כסף. צילום: דוברות המשטרה

הוא בטח יצטרך מכשיר כזה בקרוב. צילום: דוברות המשטרה

אשתו של הזוכה הוסיפה: "כרגע אנחנו מאוד מתרגשים וזה לא הזמן לקבל החלטות סופיות. כרגע אני לא מתכוונת לעזוב את מקום העבודה ואנחנו נתנהל נכון כלכלית על מנת שנוכל לצאת לגמלאות באופן הכי מכובד שרק אפשר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר