סרן קורל ברום. צילום: דובר צה"ל
סרן קורל ברום. צילום: דובר צה"ל

סרן קורל ברום תושבת אשקלון: "בתפקידי אני מגנה על הבית"

קורל ברום לא נולדה באשקלון אבל עברה לגור בה לפני מבצע עופרת יצוקה ומאז חוותה את כל סבבי הלחימה וההסלמות בעיר. היום היא משרתת כקצינת קשור בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. "כשאני נמצאת בשטח ומקבלת התרעות על ירי רקטות לעבר אשקלון הלב נקרע", היא מספרת

פורסם בתאריך: 21.5.21 16:27

     

זה עתה הסתיים מבצע "שומר החומות" במסגרתו כוחות צה"ל רבים פעלו להגנה על המדינה ועל הדרום, כל אחד בתחומי אחריותו. לעתים ישנם כאלה, בני העיר אשקלון, שכשהם פועלים הם בעצם מגנים על הבית שלהם.

אחת מהם, היא סרן קורל ברום, תושבת העיר, המשמשת כקצינת הקשר בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. כעת, היא משתפת אותנו בפעילות המבצעית בימים אלו לצד היותה תושבת אשקלון.

סרן ברום עברה לאשקלון בגיל 12, מספר חודשים לפני תחילת מבצע "עופרת יצוקה" בשנת 2009. "כשרק הגענו לעיר חווינו הלם", היא מספרת, "לא ידענו כיצד יש לפעול במצב חירום זה, אך מהר מאוד התרגלנו למצב הביטחוני בעיר ולמציאות החיים החדשה".

לוחם צה"ל. צילום: דובר צה"ל

לוחם צה"ל. צילום: דובר צה"ל

עם זאת, ברום מציינת לחיוב את קבלת הפנים החמה שחוותה ומתארת את החיבור החזק לעיר, ומתוך כך את תחושת המחויבות להגן על תושביה: "בתפקידי כקצינת הקשר בגזרת החטיבה הצפונית בעזה אני מגנה על הבית, התקשוב הוא מרכיב מהותי בלחימה. חייליי ואני מעניקים מעטפת תקשורת לגזרה ומאפשרים ללוחמים שלנו לבצע את המשימות שלהם. החיילים מבינים שהם מבצעים תפקיד משמעותי, ואני יכולה להעיד כי הם עושים לילות כימים על מנת לשמור על הכשירות התקשובית של חיילי החטיבה וחיילי השטח".

סרן קורל עם אמה ואחיותיה

סרן קורל עם אמה ואחיותיה

גם כשהיא ממלאת את תפקידה בחטיבה הצפונית, ליבה עם משפחתה באשקלון ועם שאר תושבי הדרום, "כשאני נמצאת בשטח ומקבלת התרעות על ירי רקטות לעבר אשקלון הלב נקרע", היא מספרת, "ולצד זאת אני ממוקדת באירועים המתרחשים בגזרה שעליי לתפעל במסגרת תפקידי. משפחתי מעניקה לי תמיכה שמאפשרת לי לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר, בשביל זה התגייסתי ובגלל זה אני כאן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר