בית שנפגע. צילום: אלדד עובדיה

אשקלון: פצוע בינוני מפגיעה ישירה בבית קרקע

רקטה פגעה ישירות בבית קרקע במרכז העיר, דייר אחד נפגע מרסיס ופונה לקבלת טיפול רפואי. שבר רקטה נפל בכניסה לחדר המיון בברזילי

פורסם בתאריך: 20.5.21 15:21

עדכון אחרון: 20.5.21 15:37

     

בשעה 14:58 נשמעו אזעקות באשקלון ומטח רקטות נורה לעבר העיר. אחת הרקטות הצליחה לחדור את מעטה ההגנה של כיפת ברזל ולפגוע ישירות בבית קרקע בשכונה במרכז העיר.

אישה שהייתה בבית נכנסה מיד לממ"ד והציהל את חיי, אדם אחר שהיה בית ניסה להציל את כלבו והתעכב בשל כך בכניסה לממ"ד. הרקטה נפלה כשהוא כבר היה בכניסה לממ"ד והוא נפצע בינוני מרסיסים. לבית עצמו נגרם נזק רב.

צפו בהרס הרב בתוך הבית:

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר בן 32 ופינו אותו לבית החולים ברזילי כשהוא במצב קל עד בינוני בהכרה מלאה ועם רסיסי בראשו.

הבית שנפגע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבית שנפגע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתוך הבית שנפגע. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בתוך הבית שנפגע. צילום: דוברות עיריית אשקלון

צילום: דוברות עיריית אשקלון

חובשים ופראמדיקים של מד"א שסרקו את זירת הנפילה לאיתור נפגעים איתרו כלב מבוהל והעניקו לו טיפול רפואי.

הכלב שאותר בזירה. צילום: ברוך הרשקוביץ דוברות מד"א

חובשת רפואת חירום במד"א ליודמילה מטבייב סיפרה: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפגיעה ומיד התחלנו בסריקה על מנת לוודא שאין נפגעים בגוף. אני בעצמי מגדלת כלב ומיד זיהיתי שהכלב שיושב בסמוך נמצא במוצקה, התקרבתי אליו במטרה לבדוק את מצבו, לשמחתי הרבה הוא לא סבל מפגיעה בגופו, ניקיתי מהפרווה שלו רסיסי זכוכית, הרגעתי אותו ונתתי לו לשתות מים. כעבור כמה דקות איתרנו את הבעלים שלו שהיו במקום והחזרנו להם את הכלב כשהוא רגוע ומכשכש בזנב".

ראש העירייה והכלב. צילום: אלדד עובדיה

ראש העירייה, תומר גלאם, שהגיע לזירה מבקש מהתושבים לא להגיע לזירות נפילה ולא להיכנס לשאננות בעקבות הדיבורים על הפסקת אש. "השקט מסוכן והנה אנחנו רואים איך בתוך שניות אנחנו עם זירת פגיעה ישירה בתוך העיר. אנחנו עדיין במצב לחימה ויש להקפיד להיצמד להנחיות".

בנוסף, אותרה זירה נוספת בה נפל שבר רקטה גדול בכניסה לחדר המיון במרכז הרפואי ברזילי.

צפו בזירה:

במקביל, צוותי כבאות והצלה ממחוז דרום פועלים במספר שריפות בשטחים פתוחים בעקבות נפילות באזור מועצה אזורית חוף אשקלון. יש לציין כי בשלב זה אין סכנה לישובים הסמוכים ולוחמי האש פועלים לכיבוי השריפות ולהשגת שליטה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר