ח"כ ליברמן בחמ"ל של עיריית אשקלון

"אני שומע גמגומים על מטרות המבצע": ליברמן ביקר באשקלון

שר הביטחון לשעבר, ח"כ ליברמן סייר בעוטף עזה ובאשקלון ואמר: "בלי להשתלט על החמאס, חמאס ישתלט על הרחוב הפלסטיני, גם במזרח ירושלים, גם ביו"ש, גם על מחנות הפליטים בתוך לבנון וגם על חלק ניכר ברחוב הערבי בתוך מדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 19.5.21 20:40

     

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן ערך סיור בעוטף עזה ובעיר אשקלון, נפגש עם תושבים, עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ועם ראש מ"א שער הנגב, אופיר ליבשטיין.

"בימים האחרונים אני שומע הרבה גמגומים לגבי מטרות המבצע כשהבעיה היא שאנחנו נגררנו ולא יזמנו", אמר ליברמן, "בלי להגדיר פה מטרות ברורות ולא אמורפיות, לא נתקדם לשום מקום. כפי שזה נראה היום, ברור שבעוד 3-4 שנים, במקרה האופטימי, אנחנו נמצא את עצמנו במבצע הבא. אי אפשר לסיים את הסבב הזה בלי הסכם ברור שמתנה כל סיוע כלכלי בפירוז חמאס וג'יהאד האסלאמי מנשקם, וכמובן שחרור והחזרת בנינו למדינת ישראל – 'ושבו בנים לגבולם'".

ח"כ ליברמן מחוץ לבית שנפגע מרקטה באשקלון

ליברמן גם התייחס לביקורת שמתח השר לביטון פנים, אמיר אוחנה, על מפכ"ל המשטרה, "אני לא יכול שלא להתייחס גם להשתלחות שר הבט"פ, אמיר אוחנה, במפכ"ל המשטרה. לפני שהוא מתנפל על מפכ"ל המשטרה, שהוא בעצמו מינה רק לא מזמן, כדאי שיקח אחראיות ויסיק מסקנות הן בנושא הטיפול בפרעות שהיו בכל מדינת ישראל והן בטיפול בהילולת הר מירון, ויתפטר. הבעיה המרכזית היא שמי שיושב במשרד הבט"פ הוא לא באמת שר אלא משרת של משפחת נתניהו וכך הוא מתפקד. אני מקווה שהממשלה הבאה תטפל גם בבעיות הפנים וגם באתגר האיומים מרצועת עזה , ותצליח להחזיר את ההרתעה, קודם כל בתוך מדינת ישראל ואחר כך מול ארגוני הטרור".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר