חולצת אשקלון מבית local T
חולצת אשקלון מבית local T

יוזמה מבורכת: קונים חולצות "אשקלון" ותורמים למרכז החוסן

מפעילי אתר אינטרנט למכירת חולצות עם הדפסים עירוניים מקומיים, החליטו למכור חולצות בהדפס של "אשקלון" שהרווחים ממכירתן יהיו תרומה למרכז החוסן המקומי

פורסם בתאריך: 18.5.21 19:16

     

עם התרחבות טווח ירי הרקטות לעבר אזורים נוספים בארץ, החלו תושבים רבים להבין מה חווים תושבי הדרום כבר שנים רבות ועד כמה בלתי נסבל לחיות תחת אימת הרקטות.

ויש מי שהמצב הזה אינו חולף לידם והם מחליטים לעשות מעשה כדי לסייע למרכז החוסן באשקלון, אשר פעילותו נועדה לסייע בעיתות חירום בעיר, במענה לנפגעי חרדה בזמן אמת וגם בליווי מקצועי לאחר שמסתיים מצב החירום.

שניים כאלה הם ערן שפיגלמן ורן שקד, מפעילי אתר local T אשר מוכר חולצות עם הדפסים של ערים שונות בארץ, כמו גם של העיר אשקלון. על חולצת אשקלון מופיע כמובן שמה של העיר באנגלית בשילוב של השעון במרכז אפרידר ושל אבן עתיקה המאפיינת את עתיקות העיר.

מימין: רן שקד וחולצת אשקלון, ערן שפיגלמן. צילומים: רן שקד וערן שפיגלמן

מימין: רן שקד וחולצת אשקלון, ערן שפיגלמן. צילומים: רן שקד וערן שפיגלמן

כעת, לאור המצב הם החליטו כי 100% מהרווחים שיתקבלו ממכירת חולצות "אשקלון" יועברו למרכז החוסן בעיר וזא בשיתוף פעולה עם הקואליציה הישראלית לטראומה.

"מרגע שהתחילה הלחימה עם עזה לא הפסקנו לשמוע את זה שאשקלון סופגת הכי הרבה, וכאב לנו שהעיר שאנחנו יודעים כמה היא יפה ומיוחדת עולה לכותרות בצורה כל כך קשה", מסביר שפיגלמן, "חשבנו מה אנחנו יכולים לעשות, יצרנו קשר עם מרכז החוסן שפועל בעיר ומשם זה התגלגל". הוא מוסיף כי אין להם קשר ספציפי לעיר וההיכרות שלהם איתה היא שמשפחות של כמה חברים מאוד קרובים שלהם גרות באשקלון.

מרכז החוסן. צילום: אלדד עובדיה

מרכז החוסן. צילום: אלדד עובדיה

תרומות למרכז החוסן באמת יעזרו, אך אתה לא חושב שזה בעצם תפקיד של המדינה לדאוג לתקצובו המלא של המרכז?
"באמת שלא נכנסנו לשאלת התקצוב. אנחנו מעריכים מאוד את הפעילות של מרכזי החוסן וההנחה הייתה שלצערנו למרכז באשקלון צפויה המון עבודה גם ביום שאחרי המבצע".

את החולצה עיצב שקד בתקופת הקורונה, כשהוא היה סגגור בבית ובלי עבודה, "המטרה הייתה לעשות חולצות תיירותיות לערים הישראליות", מסביר שפיגלמן, "זה קצת תפס אז הקמנו את האתר למכירה. לעיצוב קדמו הרבה שיחות והתייעצויות עם חברים אשקלונים כדי לנסות ולקלוע כמה שאפשר להוויה של העיר בעייני מי שגר שם".

החולצה והקמפיין

בימים אלה, אומר שפיגלמן "הדבר החשוב מבחינתנו זה לפרגן ולתמוך בתושבי אשקלון, ואנחנו מנסים להשתמש בכלים שיש לנו. מקווים להגיע לכמה שיותר אנשים כדי להצליח בזה".

את החולצות ניתן לרכש בלינק הבא: https://www.ransh.co.il/product-page/ashkelon

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר