כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

פיקוד העורף: גם מחר לא יתקיימו לימודים באשקלון וחוף אשקלון

פיקוד העורף הורה על אי קיום לימודים גם מחר באשקלון והסביבה. אלוף פיקוד הדרום ואלוף פיקוד העורף ביקרו היום באשקלון

פורסם בתאריך: 11.5.21 18:32

     

בהתאם להנחיית פיקוד העורף מחר, יום רביעי, לא יתקיימו לימודים באשקלון ובמועצות האזוריות חוף אשקלון, שפיר, יואב ולכיש. זאת על רקע הירי המאסיבי מרצועת עזה וההיערכות להמשך הירי.

כמו כן, על פי הנחיות פיקוד העורף, התקהלויות התקהלויות ושירותים בשטח פתוח – עד 10 אנשים. במבנה – עד 50 אנשים, ובמבנה הפועל על-פי התו הירוק – עד 100 אנשים.

הנחיות פיקוד העורף

מקומות עבודה – ניתן לקיים פעילות בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות.

בני נוער הזקוקים לייעוץ ותמיכה נפשית ברשת יכולים לפנות לעלם דיגיטל באמצעות הצ'ט: http://yelem.org.il/mobile/ או http://www.yelem.org.il/
או באמצעות האינסטגרם: www.instagram.com/nayedet.digital

כמו כן, לאור ההסלמה הגוברת בדרום וסגירת מספר בתי מרקחת באזור אשקלון, סופר-פארם הודיעה כי ממשיכה להפעיל את הסניפים באופן מלא ולשרת את הלקוחות, כולל תורנויות לילה (כוננות) בתיאום עם עיריית אשקלון ולשכת סגן שר הבריאות.

אלוף פיקוד הדרום עם ראש העירייה באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

אלוף פיקוד הדרום עם ראש העירייה באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

מוקדם יותר היום, אלוף פיקוד דרום, הרצי הלוי הגיע לחמ"ל עיריית אשקלון ונפגש עם ראש העיר, תומר גלאם במטרה לעמוד מקרוב אחר תמונת המצב הביטחונית בעיר כתוצאה מההסלמה בירי מרצועת עזה לעבר העיר.

בפגישה השתתפו גם מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"מ שגיא ברוך ומפקד מחוז דרום בכבאות והצלה, טפסר שמוליק פרידמן.

מפקד פיקוד העורף באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

מפקד פיקוד העורף באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

המסרים העיקריים שעלו מהפגישה היו חשיבות השמירה על הנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים והימנעות מהתקהלויות בזירות נפילה.

מאוחר יותר סייר ראש העיר עם אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין באחת מזירות הנפילה בעיר, שם נחשפו לממדי הנזק וההרס שגרמו הרקטות במטח שנורה הבוקר לעיר.

סגה"ש קיש וראש העירייה. מתוך פייסבוק

סגה"ש קיש וראש העירייה. מתוך פייסבוק

גם סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, סייר היום באשקלון והשתתף בהערכת מצב עם ראש העירייה בחמ"ל העירוני, "אני מחזק את התושבים אשר התמודדותם ראויה לציון", מסר קיש, "העורף ביישובי העוטף סומך על כוחות הביטחון ונותן גיבוי מלא, יש תמיכה מלאה בממשלה ובהחלטה להעמיק את המבצע ולפעול בנחישות כנגד הטרוריסטים מעזה. שוחחתי עם ראשי הרשויות והמועצות בעוטף ובדקתי איתם את מוכנות ויכולות משרד הבריאות בהתאם לצרכים שלהם. תושבי העוטף היקרים, אני גאה בכם על העמידה האיתנה ומחזק את כוחות הביטחון בפעולותיהם. אנו בתחילת אירוע עם חוסר ודאות להיקפו ומשכו, המוכנות והנחישות שלכם מחזקת את ישראל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר