אביגזר, כהן ושמאי. צילום: דובר צה"ל
אביגזר, כהן ושמאי. צילום: דובר צה"ל

רגב, מאור וליאור: הכירו את מצטייני יום העצמאות מאשקלון

רגב וליאור הם אנשי מילואים מסורים מאוד שקיבלו את אות הצטיינות מפקד פיקוד דרום, מאור הוא נגד ובוחן רכב בבא"ח צנחנים שקיבל את אות הצטיינות מח"ט הצנחנים. הכירו את מצטייני יום העצמאות מאשקלון

פורסם בתאריך: 15.4.21 10:16

     

רס"ם במיל' רגב אביגזר

הכירו את רס"ם במיל' רגב אביגזר, טכנאי הקשר באגד הלוגיסטי המרחבי (אלמ"ר) החטיבה הדרומית בעזה ומצטיין מפקד פיקוד הדרום לשנת 2021. הוא בן 46 ומתגורר באשקלון יחד עם אשתו וילדיו.

אביגזר הגיע לתפקידו אחרי שהתגייס בשנת 1992, למד בי"ג וי"ד על מקצועו, וחזר לשירות בשנת 1995. לאחר מכן הוא המשיך בשורה של תפקידים משמעותיים. הוא ותיק בתפקידו ומכיר לעומק את מערכות התקשוב הישנות והחדשות. בפועל, ובגלל הידע הנרחב שלו בנושא, הוא מספק עזרה גם בתפקידים אחרים באלמ"רים. "לכל מקום שצריך אותי, אני אגיע ואספק עזרה!", הוא אומר.

רס"ם במיל' רגב אביגזר

רס"ם במיל' רגב אביגזר

הוא לקח חלק במבצע עופרת יצוקה ובמבצע צוק איתן. בצוק איתן הוא סיפק עזרה רבה בגבול ללוחמים שיצאו מרצועת עזה, ועשה זאת במשך 43 ימים רצופים בזמן שאשתו הייתה בהיריון מתקדם.

רס"ם רגב אביגזר נבחר לקבל את אות מצטיין מפקד פיקוד הדרום על ביצוע תפקידו באופן מסור ומקצועי. "לא ציפיתי לקבל את ההצטיינות הזאת, אבל אני שמח על זה מאוד, כנראה שעשיתי משהו נכון", הוא אומר.

סמ"ר מאור מרדכי כהן

הכירו את נגד טנ"א (טכנולוגיה ואחזקה) ובוחן רכב בבא"ח צנחנים, סמ"ר מאור מרדכי כהן, אשר נבחר למצטיין מח"ט צנחנים. כהן, בן 22 מאשקלון, מגיע מבית דתי, מאמין כי לא משנה היכן אתה נמצא ומה אתה עושה, תמיד צריך לשאוף גבוה כדי להצליח בתפקידך, "ידע זה כוח וכוח משחק תפקיד חשוב בחיים", הוא אומר.

סמ"ר מאור מרדכי כהן

סמ"ר מאור מרדכי כהן

לפני שהגיע לבא"ח צנחנים, שירת כהן בבה"ד 20 כמפקד בקורס בנושא מקצועות הרכב. סיים בגאווה את פרק הזמן של שירות החובה ובכל זאת החליט להמשיך להגיע למחלקת הרכב בבא"ח צנחנים. "שמח שעשיתי את ההחלטה הנכונה להמשיך בצה״ל, ברוך השם אני נמצא במקום טוב, תחת אנשים טובים ומפקדים טובים שיודעים לתת מענה", הוא אומר.



מאור מאחל לכולם להצליח בתפקידם בחיים ולקטוף הצלחות והישגים אשר יתנו להם תחושת סיפוק, כמו התחושה שהוא מקבל מתפקידו. לרגל יום העצמאות, מאור קיבל אות הצטיינות מח"ט צנחנים, אל"ם יובל גז, על פועלו בתור חייל בחטיבת הצנחנים ותרומתו להגנת אזרחי ישראל.

רס"ר במיל' ליאור שמאי

הכירו את רס"ר במיל' ליאור שמאי, נגד יחידה מבצעית בגדוד 5034 בחטיבת יואב ומצטיין מפקד פיקוד הדרום לשנת 2021. שמאי בן 32, ומתגורר באשקלון עם משפחתו.

את שירותו החל בחטיבת גבעתי, אליה התגייס לאחרונה אחיו למחצה בן ה-19, כשהמג"ד שלו היה המ"פ של ליאור. מאז שהתגייס לראשונה, ליאור מתייצב למילואים בכל פעם שזומן ומרגיש שזוהי חובתו כאזרח.

רס"ר במיל' ליאור שמאי

רס"ר במיל' ליאור שמאי

כשהתנדב למילואים במפקדת אלון עוד באוגוסט, נפתח המרכז לחקירות אפידמיולוגיות ותפקידו היה הרס"פ – במסגרתו דאג לתנאים לכלל המשרתים ולתחום הלוגיסטי. "אני מרגיש תחושת שליחות חזקה וגאה להיות חלק מהמלחמה נגד נגיף הקורונה", מספר ליאור.

רס"ר במיל' ליאור שמאי נבחר לקבל את אות מצטיין אלוף פיקוד הדרום בזכות עבודתו הקשה ומאמציו למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר