הקלפי במחלקת הקורונה בברזילי
הקלפי במחלקת הקורונה בברזילי

חולי הקורונה, המבלים בגן הלאומי והפוליטיקאים: זהו יום הבוחר באשקלון

חולי הקורונה המאושפזים הצביעו בקלפי על גלגלים, הגן הלאומי אשקלון הפך לאחד האתרים המתויירים היום והפוליטיקאים השכימו קום להצביע. סגן ראש העירייה המזוהה עם "יהדות התורה" מפתיע עם הצבעה למפלגת ש"ס

פורסם בתאריך: 23.3.21 15:09

     

יום הבחירות הגיע והתושבים מתחילים לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית. יש מי שאינם יכולים לצאת ולהצביע כמו חולי הקורונה המאושפזים במחלקת הקורונה בבית החולים ברזילי, אלא שגם עבורם נמצא הפתרון.

קלפי ייעודית ונודדות סיירה בין המאושפזים במחלקת קורונה א' של המרכז הרפואי ברזילי, כדי לאפשר להם לממש את זכותם הדמוקרטית. במרכז הרפואי הוצבו שתי קלפיות, עבור המאושפזים ועבור אנשי הצוות של בית החולים.

כך זה נראה:

ברשות הטבע והגנים עדכנו כי כ-30 אלף מטיילים כבר פוקדים בשעה זו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ונהנים מחוויית טיול בחיק הטבע ואתרי המורשת. כאשר הגן הלאומי באשקלון הוא אחד בין אתרים הבולטים.

כך הוא נראה היום:

גם הפוליטיקאים יצאו להצביע בבוקר לפני היום הארוך והעמוס שלפניהם. ראש העירייה, תומר גלאם, הצביע הבוקר בקלפי בבית הספר בית יחזקאל.

ראש העירייה, תומר גלאם מצביע

ראש העירייה, תומר גלאם מצביע

ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו), תושב העיר אשקלון, הצביע לפני מספר דקות בקלפי במתנ"ס הרצוג באשקלון ואמר: "אני קורא לתושבי ותושבות אשקלון, לקחת חלק פעיל בעיצוב קואליציה ליברלית ורחבה, שתשים בראש סדר העדיפויות את העיר האהובה שלנו. יש לכם הבטחה ממני שכמו בקדנציה הקודמת גם בקדנציה הבאה, אמשיך להוביל את המאבק על הזכויות שלנו בעיר למיגון, לעדיפות א', ולהטבות מס".

ח"כ אלכס קושניר מצביע

ח"כ אלכס קושניר מצביע

השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן הצביע היום בקלפי בחווה החקלאית באשקלון ועודד את התושבים להזדרז ולהצביע ש"ס "כדי לשמור על המדינה היהודית".

השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן מצביע

השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן מצביע

מי שהפתיע במיוחד, הוא סגן ראש העירייה, הרב אברהם עשור נציג מפלגת יהדות התורה (ג') שמאשר באופן סופי את השמועות על עריקתו למפלגת ש"ס.

סגן ראש העירייה, הרב אברהם עשור

סגן ראש העירייה, הרב אברהם עשור

חבר מועצת העיר, עמיחי סיבוני, מי שהיה במשך שנים עוזרו ואחד האנשים הקרובים לנפתלי בנט, מיהר הבוקר לבית הספר "רותם" והצביע עבור רשימת "ימינה".

חבר מועצת העיר, עמיחי סיבוני מצביע

חבר מועצת העיר, עמיחי סיבוני מצביע

במשך לא מעט שבועות היה המשנה לראש העירייה, מישל בוסקילה, מועמד בטוח לכניסה לכנסת, לאחר שהוצב במקום ה-12 ברשימת "תקווה חדשה". אלא שעם הירידה העקבית בסקרים, נראה כי הפעם זה לא יקרה. לפני זמן קצר, סייר בוסקילה יחד עם יו"ר הרשימה, גדעון סער באשקלון ועודדו את התושבים להצביע לרשימה
שתביא שינוי".

גדעון סער ומישל בוסקילה מסיירים באשקלון. צילום: אדי ישראל

גדעון סער ומישל בוסקילה מסיירים באשקלון. צילום: אדי ישראל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר