ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ
ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ

אשקלון: העירייה פתחה מתחם קורונה באולם ספורט, הילדים המתעמלים נשארו בחוץ

לפני כשבוע עבר מתחם החיסונים לאולם הספורט יגאל אלון שבשכונת שמשון. במקום התעמלה קבוצה תחרותית של התעמלות בטרמפולינה. הילדים נותרו בחוץ להתאמן תחת כיפת השמיים. "לא רוצה לחשוב מה יהיה בקיץ", אומר המאמן

פורסם בתאריך: 18.3.21 19:34

     

עם התחלת החזרה לשגרה גם בעולם התרבות, החלה העירייה לחפש מקום חלופי להקים בו מתחם בדיקות קורונה. ומצאה את אולם הספורט יגאל אלון שבשכונת שמשון ופרסמה על כך דיווח לציבור כי מתחם בדיקות הקורונה עבר מקום.

אלא שבאותו אולם ספורט, מתעמלת קבוצה תחרותית של כ-20 ילדים בהתעמלות טרמפולינה הנחשבת לענף ספורט אולימפי. הם משתתפים בתחרויות ארציות וכבר 6 שנים שהם מתאמנים באולם ספורט "יגאל אלון", שלוש פעמים בשבוע. עד השבוע. "פשוט זרקו אותנו", אומר המאמן ליאוניד סירוטניקוב.

אולם הספורט יגאל אלון

אולם הספורט יגאל אלון

מי שעדכן אותו בכך היה אב הבית במקום, סירוטניקוב התקשר למנהלת מחלקת הספורט בעירייה בכדי לברר את העניין ולהפתעתו הוא אישר לו זאת. "שאלתי מתי חוזרים? הוא אמר לי אולי בפסח, אולי אחרי פסח. אחרי חודשיים שהיינו בסגר, קבוצה מפסיקה להתאמן, פתאום שוב שולחים אותנו לעוד סגר. זה כמו סגר. ואין תשובה מתי נחזור 'אולי פסח, אולי אחרי פסח', ואחרי זה מחפשים שאנחנו לא עומדים בקריטריונים".

לדבריו, רק בשלב הזה החלו בעירייה לבדוק אותו ואמרו לו שהוא בכלל לא יכול לחזור לאמן לפי תקנות משרד הבריאות, "הם מחפשים מה לא בסדר אצלי, אבל הנה קיבלתי אישור מאיגוד ההתעמלות", הוא מספר.

ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ

ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ

ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ

ילדי הקבוצה מתאמנים בחוץ

ומה עכשיו? כל הילדים מתאמנים בחוץ, בגן שעשועים בשכונה, תחת כיפת השמיים. "מה שמצאתי זה גן שעשועים, עושים מה שאפשר לעשות", מסביר סירוטניקוב, "נכון שזה צריך להיות באולם סגור, אבל אין ברירה. מתי זה ייגמר? אין תשובה, אלוהים גדול. אני בשוק מזה. בכל הארץ עושים בדיקות באוהלים, שיעשו גם פה, למה צריך לקחת אולם ספורט".

ומה תעשו עוד מעט כשיגיע הקיץ?
"אני לא רוצה לחשוב על זה. אני מקווה שהם לא יהיו כל כך טיפשים להשאיר אותנו ככה עד אז".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "בשלב זה הנחיות משרד התרבות והספורט מאפשרות פעילות ספורט תחרותי של ספורטאים שהשתתפו לפחות בארבע תחרויות מ-1/9/18 עד 1/2/21 והקבוצה אינה עומדת בתנאי זה. הדבר אינו תלוי ברשות. ברגע שהדבר יתאפשר, העירייה תספק למשתתפים בתחום זה את כל הסיוע הנדרש על מנת לשוב לפעילות, כפי שנעשה עד כה לעידוד וקידום הספורט בעיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר