תלמידים חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. צילום: סיוון מטודי
תלמידים חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. צילום: סיוון מטודי

משרד הבריאות: הלימודים באשקלון יימשכו כרגיל

למרות העלייה שנרשמה בשבוע האחרון במודל הרמזור, עומדת אשקלון על ניקוד 7 ומשרד הבריאות הותיר את העיר בצבע כתום בהיר, מה שיאפשר את המשך הלימודים בשבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 3.3.21 15:12

     

המצב גבולי מאוד, אבל במשרד הבריאות הודיעו כי הלימודים באשקלון יימשכו כרגיל זאת מאחר ועל פי נתוני הרמזור העדכניים העיר אשקלון מוגדרת בצבע 'כתום בהיר' (ציון 7) ולפיכך, הלימודים בעיר יימשכו כרגיל.

בנוסף, אשקלון עומדת בדרישות החיסונים מאחר ויש למעלה מ-70% מתחסנים מעל גיל 50. לאור זאת, אשקלון תמשיך בשבוע הקרוב בלימודים כרגיל.

שלושה ימים בניקוד 7

שלושה ימים בניקוד 7. אשקלון במדד הרמזור

נכון להיום יש באשקלון 1,052 תושבים המוגדרים חולים פעילים כשליש מתוכם נוספו רק מתחילת השבוע. במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים, נכון להיום, 46 חולי קורונה: 3 מצב קל, 12 מצב בינוני,  27 במצב קשה ו-4 מונשמים.

בית הספר ארלוזורוב. צילום: אורי קריספין

125 תלמידים בבידוד. בי"ס ארלוזורוב. צילום: אורי קריספין

הבוקר נסגר בית הספר ארלוזורוב בעקבות התפרצות קורונה בבית הספר שגרמה לשליש מהתלמידים להיכנס לבידוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"נתוני התחלואה בעיר עדיין גבוהים ואנחנו רואים הדבקות בעיקר בקרב צעירים ומשפחות", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, וקרא לתושבים לצאת ולהתחסן ולהמשיך להקפיד על ההנחיות. "שמרו על ההנחיות, הימנעו מהתקהלויות, המשיכו לעטות מסכת פה ואף ולהקפיד על תקופת הבידוד המלאה. יש לנו הזדמנות לעשות שינוי של ממש בעיר בשבוע הקרוב ולשם כך אנחנו פותחים עבורכם גם מחר מתחם חיסונים ענק בשכונת שמשון. אין צורך בהרשמה או בהפנייה. פשוט תגיעו, תתחסנו וביחד ננצח את הקורונה ונחזור לחיים. רק יחד, אנחנו יכולים להגיע למטרה העיקרית שלנו – עיר ירוקה עם 100 אחוז מתחסנים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר