איתי סהר
איתי סהר

אשקלון: חבר המועצה איתי סהר נדבק בקורונה ודורש לבצע שינויים בישיבת המועצה

מחר אמורה ישיבת המועצה לדון באישור הסכם שעורר מתיחות בין הקואליציה לאופוזיציה ואישורו נדחה כבר פעמיים. חבר האופוזיציה איתי סהר שנמצא בבידוד לאחר שנמצא חיובי לקורונה מבקש לדחות את הדיון ומוסיף: "אני קורא לציבור לגשת ולהתחסן"

פורסם בתאריך: 28.2.21 20:27

     

מחר קבועה להיערך ישיבת מועצה. בישיבה אמור להיות מובא לאישור המועצה הסכם בין החברה הכלכלית של אשקלון לבין חברת ראלקו, שעניינו התקנת קירויים לכעשרים מגרשי ספורט בעיר והתקנת מתקנים פוטוולטאיים (חשמל סולארי) על גבי הקירויים הללו. ההסכם נותן זכות שימוש ליזם פרטי במקרקעין העירוניים ל-25 שנה, ושוויו עשרות מיליונים לכל הפחות.

בישיבות מועצה קודמות עורר דבר ההסכם מהומה בין האופוזיציה לקואליציה, כאשר חברים באופוזיציה כמו איתי סהר ורמי סופר מתחו ביקורת והעלו שאלות וההצבעה על הסכם אף נדחתה פעמיים.

תאים פוטו וולטאים לייצור חשמל ירוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אלא שסהר, נבדק ונמצא חיובי לקורונה והוא לא יוכל להשתתף בישיבה מחר בה יאשרו את ההסכם הזה. "עולות מההסכם שאלות רבות ועקרוניות", מסר סהר, "אין שום שאלה שחובה לקיים דיון רציני ומקיף על הסכם שנותן לגורם פרטי זכות שימוש במקרקעין העירוני למשך 25 שנה בעסקה שלא הוצגו לה חלופות. לצערי לא אוכל להשתתף בישיבה מאחר ונמצאתי חיובי לקורונה. לבקשתי הצטרפו חברי המועצה רמי סופר ואפי מור, שגם לא יוכל להשתתף בדיון בשל עניינים רפואיים. לכן ביקשתי מגלאם להסיר את ההסכם מסדר היום ולדחותו למועצה הבאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סהר אף מזכיר את שתי הדחיות באישור ההסכם הזה ואומר כי עוד דחייה אחת לא תעלה ולא תוריד, "מדובר בהסכם משמעותי, במתן זכות שימוש לגורם פרטי במקרקעין עירוני למשך 25 שנה ובהיקפים כלכליים משמעותיים", הוסיף עוד סהר, "על גלאם להסיר את הסעיף מסדר היום ולאפשר דיון רציני ושקוף, בנוכחות חברי האופוזיציה, בע"ה בבריאות שלמה של כולם במועצה הבאה. אחרת מדובר במחטף במקרקעין עירוניים ובסכומים כספיים גדולים".

עוד הוסיף סהר, כי למרות שמדובר בצנעת הפרט הוא החליט לשתף את הציבור בכך שנדבק בקורונה, "כדי לקרוא לציבור לגשת להתחסן ועד אז לשמור על ההנחיות", מסר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר