משאית יוצאת מעיר היין
משאית יוצאת מעיר היין

"זה ייגמר באסון": תופעת המשאיות שיוצאות מעיר היין לכביש הסואן

לא מעט תושבים נתקלו במה שכבר הפך לתופעה בכביש מנחם בגין באשקלון, כאשר משאיות חוצות את הכביש מכיוון עיר היין, בעוד הרכבים נוסעים במקום במהירות די גבוהה. "זאת תאונה של מוות בטוח", מתריע נהג שכמעט והתנגש שם במשאית. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 23.2.21 13:34

     

שכונת עיר היין היא אחת השכונות הגדולות ביותר שנבנו באשקלון, כעשרת אלפים יחידות דיור אמורות להיבנות בה. זה סדר גודל של עיר קטנה והעבודות של בנייתה יימשכו עוד שנים לא מעטות.

חלק מהפרויקטים שבשכונה הזאת, נבנים ממש על קו הכביש של שדרות מנחם בגין, הכניסה הצפונית הישנה של העיר. לא פעם נתקלו תושבי העיר בנהגי משאיות שיצאו מאתרי הבניה שם הישיר אל הכביש הסואן הזה.

לפני מספר ימים, נסע תושב אשקלון ונתקל במקרה כזה. "זאת תופעה מאוד מאוד מסוכנת", הוא אומר, "הרכבים יורדים לכביש איך שהם. יש את הבניינים ליד ויש סמיטריילר, אבל הוא לא יעשה את המסלול ליציאה המסודרת שעשו במסגרת הפיתוח. למה שיעשה עיקוף? הוא יוצא ישר אל הכביש שבו הנהגים נוסעים 80-90 קמ"ש. זה קרה לי כמה פעמים בצורה מעצבנת שהייתי צריך להאט, אבל הפעם זה היה פסיכי כי אני לא האמנתי שהמשאית תצא. נסענו כמה רכבים בכיוון הזה והמשאית רואה אותנו מרחוק והייתי בטוח שהיא תעצור, אבל פשוט המשיכה ונסעה. אם לא בלמתי וזזתי שמאלה הייתי נכנס בו והוא פשוט המשיך לנסוע".

צפו בתיעוד המקרה:

במקרה הזה מצלמת הרכב שלו תיעדה את האירוע המפחיד, שלא מעט תושבים נתקלו בו. "אם לא יאכפו את זה, זה ייגמר באסון", הוא מתריע, "להיכנס בסמיטריילר זאת תאונה של מוות בטוח. גם חברים שלי אומרים לי שזה קרה להם, זה ממש מערב פרוע מה שהולך שם. אתר בנייה ליד כביש מהיר והמשאיות יוצאות ככה מהמדרכה, ככה סתם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא קורא לעירייה לאכוף את העניין למנוע אותו באמצעות הכלים שבידיה, "הפיקוח על הבנייה צריך לתת שם הוראה לשים גדר. לא יכול להיות שנהגי משאיות ככה יוצאים כאילו הכביש הזה של אבא שלהם ומסכנים את שאר הנהגים שבכביש".

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "ראש העיר שוחח בנושא עם מפקד תחנת המשטרה על מנת לבחון דרכים למנוע הישנות של מקרים כאלו. נדגיש כי מדובר בעבודות בנייה ולא פיתוח, אך יחד עם זאת תיעשה פנייה לקבלנים על מנת להתריע בפניהם על הנושא".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה בוחנת את הנושא אל מול הסדרי התנועה והעבודה הקיימים במקום ובהתאם תפעל לטובת המשך ביצוע העבודות בצורה בטוחה שלא תהווה סכנה למשתמשי הדרך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר