איתי סהר
איתי סהר

"התרשמתי מהמנהיגות": איתי סהר עבר לתמוך בגדעון סער

אחרי שהיה הנציג הבולט של "כחול לבן" בשלושת מערכות הבחירות האחרונות, מודיע כעת חבר המועצה, איתי סהר כי עבר לתמוך בגדעון סער ותקווה חדשה

פורסם בתאריך: 22.2.21 19:48

     

חבר המועצה איתי, היה מזוהה מאוד בשנה האחרונה עם מפלגת "כחול לבן". הוא ליווה את כל הביקורים של חברי המפלגה באשקלון ונצפה עמם בכל המפגשים המקומיים בעיר.

אך כמו מצביעי "כחול לבן" גם הוא החליט לחפש לו בית פוליטי אחר, וכעת הוא מודיע על תמיכה במפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער.

"אני ניגש לפוליטיקה הארצית דרך האינטרסים של אשקלון", כתב היום סהר, "לאשקלון דרושים נציגים נאמנים בשלטון המרכזי. אנחנו רואים זאת פעם אחר פעם.
תקווה חדשה בראשות גדעון סער היא הזדמנות מצוינת לשלוח לכנסת נבחרי ציבור שהוכיחו קשב ומכירים את המטרות שלנו: הילה שי וזאן שקידמה איתי בוועדת הכספים את הדרישה לחלק הוגן מהכנסות המדינה וקצא"א, מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת שמכיר את הנושא ועמדתו כעמדתנו וד"ר יפעת שאשא ביטון שהובילה קול שפוי, עקבי ופרו-עסקים בוועדת הקורונה בשנה האחרונה".

איתי סהר וגדעון סער

איתי סהר וגדעון סער

סהר, שמכהן במועצת הערי לצידו של מישל בוסקילה, מציין גם אותו כמי שכניסתו לכנסת יכול להוות תרומה לעיר אשקלון, "בנוסף זו הזדמנות לשלוח לכנסת אחד משלנו. מישל בוסקילה, היום משנה לראה"ע אשקלון, אדם יקר וחבר, משובץ במקום ה-12 ברשימת תקווה חדשה לכנסת. מישל בן העיר, נבחר ציבור שחי את העשייה העירונית באשקלון שנים רבות, מכיר את צרכי העיר ומחויב להם. אלה אנשים שאנחנו צריכים בכנסת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סהר גם נפגש עם גדעון סער בעצמו ואמר, "שמחתי לשמוע מגדעון סער על החשיבות שהוא רואה במנהיגות המקומית, מפתח חשוב להצלחה, והתרשמתי ממנהיגות ערכית, יסודית ורצינית. אני קורא לכל תושב ותושבת אשקלון שעדיין מתלבטים להצביע בבחירות הקרובות לתקווה חדשה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר