שכונת אבן עזרא - אשקלון ממערב למזרח. ארמון אדריכלים עבור רמ"י
שכונת אבן עזרא ממערב למזרח. ארמון אדריכלים

מחיר למשתכן באשקלון: רק 484 זוגות נרשמו

תושבי אשקלון לא נוהרים: רק 484 זוגות מאשקלון נרשמו להגרלה של 690 דירות בעיר במסגרת פרויקט מחיר למשתכן. נותרו עוד חמישה ימים לסיום ההרשמה

פורסם בתאריך: 14.9.17 09:38

     

ההגרלה הראשונה באשקלון יצאה לדרך בשבוע שעבר ועד עכשיו נרשמו רק 484 זוגות צעירים מאשקלון להגרלה בעיר. זה פחות ממספר הדירות שיוגרלו בכלל – בהגרלה הנוכחית יש 8 פרויקטים שונים בהם יוגרלו 690 דירות, מתוכן 134 לבני המקום. חשוב לזכור שתאריך סיום ההרשמה הוא בעוד חמישה ימים בתאריך 19/09. בחודש נובמבר תיפתח הגרלה נוספת.

שר האוצר משה כחלון. צילום: חיים מלכה

חשוב להדגיש, שבני המקום מוגרלים פעמיים בעיר בה הם גרים. פעם ראשונה בתור בני המקום רק בדירות שמוקצות עבור בני המקום (134 באשקלון) ולאחר מכן, הם מוגרלים בהגרלה בהגרלה של שאר הדירות. כל זוג שיזכה בדירה באשקלון יקבל מענק של 40,000 שקלים למימון הדירה. עד כה זכו 436 זוגות צעירים מאשקלון בדירה במסגרת התכנית.

שר האוצר ויושב ראש 'כולנו' משה כחלון : "אשקלון היא עיר אסטרטגית. אנחנו יודעים מה החשיבות של העיר הזאת ומה הפוטנציאל שלה. אנחנו נמשיך לסייע ולעבור בשיתוף פעולה עם ראש העיר כדי לקדם ולדחוף את העיר הזו קדימה. עשינו זאת באמצעות הסכם הגג שנחתם בעיר, תכנית 'מחיר למשתכן', תכנית 'נטו משפחה' ואנחנו נמשיך לפעול למען תושבי העיר. בזמן האחרון התכנית נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים מצד גורמים אינטרסנטים. הם לא תוקפים אותי, הם תוקפים את התקווה של הילדים שלנו לדירה. את התקווה של הזוגות הצעירים בנתניה ובשאר הארץ לדירה משלהם. ההגרלה היום תתן מענה לרוב משתתפי סדרה א'".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר