משי עיני
משי עיני

"גאווה לאשקלון": כלת התנ"ך המחוזית, משי עיני, תושבת העיר

עיני תייצג את מחוז דרום בחידון התנ"ך הארצי כשהיא לוטשת עיניים לחידון התנ"ך העולמי. "יגעת ומצאת תאמין", אמר עיני לאחר הזכייה

פורסם בתאריך: 21.2.21 21:19

     

לקראת חידון התנ"ך העולמי התקיימו היום תחרויות מחוזיות וכך גם במחוז דרום. הנו שלב אחד לפני החידון העולמי שצפוי להתקיים ביום העצמאות ה- 73 של מדינת ישראל. החידון התקיים היום בסימן 'גבורות ישראל' במתכונת של זום. בסופה של תחרות העפילו שני נציגים מחוזיים: נציג של החינוך הממלכתי וזה של החינוך הממלכתי דתי.

מטעם החינוך הממלכתי דתי נבחרה משי עיני, תושבת אשקלון ותלמידת אולפנת חלוצה שבישוב נווה. מטעם החינוך הממלכתי, נבחר עמית אלגזר, תלמיד מקיף י"א באשדוד.

 

"משי התחילה את הסיפור שלה עם התנ"ך כבר בכיתה ט' עם החידון הבית ספרי", סיפר מנחה הטקס, מוטי וקנין, "גם בכיתה י' היא ניגשה וגם בכיתה י"א. היא אמרה שהיא תמשיך עד שהיא תייצג את מחוז דרום והיום כשהיא בכיתה י"ב, היא ניגשה שוב והיום היא עולה עם 90 נקודות מתוך מאה והיא כלת התנ"ך המחוזית של בתי הספר הממלכתיים דתיים במחוז דרום. ברכות ויישר כוח גאווה גדולה".

עיני בזום של התחרות

עיני בזום של התחרות

עיני עצמה אמרה אחרי הזכייה, "יגעת ומצאת תאמין. עכשיו אני מכוונת לחידון התנ"ך העולמי".

"גאווה לעיר אשקלון. תמשיכו להנחיל את התנ"ך למשפחות", אמר וקנין.

חידון התנ"ך הארצי יתקיים בתאריך ה- 16.3.21 בעיר בית שמש, וממנו יעפילו 4 מועמדים לשלב החידון העולמי. כל המועמדים אשר הגיעו לשלב הארצי יקבלו ציון 100 בבגרות בתנ"ך ביחידות הבסיס (2 יחידות לימוד).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר