חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey
חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey

עם כחמש מאות מאומתים בשבוע: עיריית אשקלון תעודד חיסונים עם משלוחי מנות

עיריית אשקלון מתקשה להאט את קצב ההדבקה העירוני, וכעת היא מבקשת לעודד את התושבים להתחסן באמצעות חלוקת משלוחי מנות ומזכרת מצולמת מהחיסון שיחולקו במבצע חיסונים מיוחד שיתקיים מחר באשקלון

פורסם בתאריך: 20.2.21 21:16

     

נכון להיום יש באשקלון כאלף תושבים המוגדרים "חולים פעילים", מחציתם הצטרפו למעגל רק בשבוע האחרון. בעיריית אשקלון הבינו כי מה שצריך כדי להאט את המשך התפשטות התחלואה באשקלון היא הגברת ההתחסנות בקרב התושבים.

לצורך כך תקיים מחר העירייה יום חיסונים גדול בשיתוף משרד הבריאות, מד"א וכל קופות החולים, כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת.

מתחם החיסונים של כללית באולם אגמים

מתחם החיסונים של כללית באולם אגמים

מרתון החיסונים יתקיים בין השעות 11:00 עד 23:00 באשכול פיס (סמוך למקיף א', שדרות יצחק בן צבי 2) לכל מבוטחי קופות החולים וללא צורך בהפניה. החיסונים יינתנו לתושבים בגילאי 16 ומעלה שיירשמו באתר העירייה בכתובת: https://bit.ly/3po9WmE.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נכון להיום, התחסנו באשקלון למעלה מ-64 אלף תושבים מתוך פוטנציאל מתחסנים העומד על 104 אלף תושבים ובעירייה מקווים כי בזכות מרתון החיסונים והמאמצים ההסברתיים שנעשים בתקופה האחרונה, הפער יצטמצם בצורה משמעותית בהקדם האפשרי.

בעירייה אומרים כי יום החיסונים יתנהל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובמתכונת 'הפנינג' עם שידור של רדיו דרום 101.5 היישר מהמתחם, מוזיקה מהנה, חלוקת משלוחי מנות, מדבקות ממותגות שיחולקו למתחסנים, צילום על גבי מגנטים ממותגים ועוד.

"כולנו משתוקקים לחזור לחיים שאנחנו מכירים, ללימודים, לחגים עם המשפחה המורחבת, לאירועים ההמוניים, לשגרה", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "זה יקרה רק אם כולנו נתחסן, עוד היום. זה בטוח, זה יעיל וזה מה שיחזיר אותנו לחיים. בנוסף, אנחנו מקימים מתחם חיסונים עירוני אחד לכל קופות החולים ומזמינים את כולכם להגיע ולהצטרף למאמץ העירוני. זה רק בידיים שלנו ואנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. בואו להתחסן. בואו נחזור לשגרה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר