בדיקת קורונה. צילום ארכיון: דוברות מועצה אזורית שער הנגב
בדיקת קורונה. צילום ארכיון: דוברות מועצה אזורית שער הנגב

אשקלון על סף עיר אדומה: 1 מכל 11 נבדקים חיובי לקורונה

התחלואה העירונית באשקלון ממשיכה לטפס, התושבים נמנעים מלהתחסן ואשקלון כבר ממש קרובה לרף שיהפוך אותה לעיר אדומה. בעירייה פצחו בקמפיין לעידוד התחסנות

פורסם בתאריך: 10.2.21 15:04

     

אשקלון מתעוררת היום לבוקר שבו עשתה עוד צעד לעבר הקו האדום, אשקלון עומדת כעת בניקוד 7.4 וממש על סף הפיכה לעיר אדומה. זאת אחת הסיבות העיקריות לכך שתלמידי אשקלון אינם חוזרים לספסל הלימודים.

על סף עיר אדומה

על סף עיר אדומה

בשלושת היממות האחרונות התגלו באשקלון 340 חולי קורונה נוספים, 143 רק ביממה האחרונה. שיעור החיוביים בעיר ממשיך לטפס ועומד על 9%, כך ש-1 מכל 11 נבדקים מתגלה חיובי לקורונה.

נכון להיום יש באשקלון, כך על פי נתוני משרד הבריאות, 1,152 תושבים המוגדרים "חולים פעילים". עד כה גבתה המגיפה 71 קורבנות בעיר אשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יחד עם זאת, התושבים גם אינם נוהרים לעבר מתחמי החיסונים העירוניים, למעלה מ-60% מהתושבים עדיין לא התחסנו בחיסון הראשון.

לצד זאת, במסגרת מאמצי עיריית אשקלון לעודד התחסנות בקרב תושבי העיר, עלה השבוע קמפיין חוצות בהשתתפותם של תושבי העיר, בגילאים שונים, שעברו חיסון והתנדבו לקחת חלק במאמץ העירוני להעלאת המודעות לחשיבות ההתחסנות.

קמפיין חיסונים. צילום: סיון מטודי

קמפיין חיסונים. צילום: סיון מטודי

בעירייה אומרים מטרת הקמפיין, תחת הכותרת – 'גם אני התחסנתי, מה איתכם?', היא להניע לפעולה את התושבים לגשת להתחסן באחד ממתחמי החיסונים הפרוסים ברחבי העיר והוא כולל מסר נוסף וחשוב לפיו, 'מתחסנים וחוזרים לחיים' על מנת להמחיש את החשיבות בהתחסנות ובהשלכות של כך על החזרה לשגרה ולחיים הנורמליים.

הקמפיין, כאמור, החל לעלות השבוע בכל רחבי העיר באמצעות מכוונים ובילבורדים ובימים הקרובים יצטרפו אליו גם שלטים על עמודי תאורה. בהמשך, יעלה הקמפיין גם בדיגיטל, באמצעות הרשתות החברתיות של העירייה, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם ועוד.

קמפיין חיסונים. צילום: סיון מטודי

קמפיין חיסונים. צילום: סיון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם, קורא לתושבים ללכת להתחסן: "החיסונים הם הדבר היחיד שיכול להחזיר אותנו לשגרה, לחיים הנורמליים, ללימודים ולמפגשים החברתיים. אני קורא מכאן לתושבים, לכו להתחסן. תעשו את זה למען הבריאות שלכם, של ההורים שלכם, של הילדים שלכם. תעשו את זה למען העיר שלנו, כביטוי של ערבות הדדית בדרך שלנו לצאת מהמשבר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר