צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א עם הרפוא מחדר המיון. הבוקר. צילום: דוברות ברזילי
צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א עם הרפוא מחדר המיון. הבוקר. צילום: דוברות ברזילי

החל מהבוקר: רופאי המיון בברזילי יוקפצו למקרי חירום יחד עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א

הרופא יהיה חלק מהצוות בניידת טיפול נמרץ שתמתין למקרים בחדר המיון ומשם יצאו יחד למקרים ויאפשרו מתן סיוע רפואי מתקדם ומציל חיים יותר

פורסם בתאריך: 7.2.21 18:13

     

מגן דוד אדום יחד עם המרכז הרפואי ברזילי השיקו הבוקר שיתוף פעולה חדש: אם עד היום היתה מוצבת ניידת טיפול נמרץ בתחנת מד"א באשקלון הרי שמעתה היא תוצב מידי בוקר בחניית המיון ומשם תצא כאשר אחד מרופאי המחלקה לרפואה דחופה יצטרף לצוות מד"א שכולל פראמדיק, חובש ונהג שגם הוא חובש.

מדובר בשדרוג של נקודת ההזנקה שפתח מד"א לפני מספר חודשים צמוד לחדר המיון. עד עתה נקודת ההזנקה היתה מאויישת מבוקר ועד ערב בצוות אמבולנס רגיל בנוסף לזה שהיה בתחנת מד"א ולאמבולנס נוסף שהוצב בתחנת ההזנקה בשכונת ברנע. מהבוקר יוחלף האמבולנס הרגיל בניידת טיפול נמרץ.

מבחינת בית החולים ברזילי שיתוף הפעולה החדש יאפשר טיפול נמרץ חירום מיטבי בשטח, כבר מהמגע הראשוני עם המטופלים, והפינוי לבית החולים יתקיים בתנאים טיפוליים הכי טובים שיש. כדי לממש את שיתוף הפעולה יצטרכו בברזילי להקפיד להקצות מידי בוקר רופא מהצוות הרפואי לטובת ההצטרפות לצוות מד"א.

 

"המרכז הרפואי ברזילי הציב כיעד ראשון במעלה לשפר את איכות שירותי הרפואה הדחופה באזור הדרום, ובתוך כך להעניק רפואת חירום איכותית כבר ברגע המגע הראשונים עם המטופלים" מסר היום פרופ' יניב שרר מנהל המרכז הרפואי והוסיף "עמדת הזנקה קדמית מתוך ברזילי, בשיתוף מד"א, מאפשרת לנו להגיע למטופלים שלנו מוקדם יותר, ובכלל זה למטופלי קורונה, ולהעניק טיפול רפואי איכותי ומיידי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ד"ר יונתן ריק, מנהל מלר"ד ברזילי: "הקמנו את עמדת ההזנקה הקדמית כדי לקצר את זמן המגע הראשוני עם המטופלים שלנו. המגע של מד"א עם המטופלים מהווה התחלת הטיפול, וחשוב לנו לשפר את הממשק ולקצר טווחי זמן. עמדת ההזנקה מהווה שיפור ניכר באיכות הטיפול ויש בה כדי להטמיע פרקטיקות טיפוליות כבר לפני ההגעה למלר"ד, ולא פחות חשוב – הרופאים שלנו לומדים ומכירים מקרוב את הפעילות של הפראמדיקים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר