יצחק כהן
יצחק כהן

לאחר 25 שנים בכנסת: סגן השר יצחק כהן מאשקלון פורש

הפוליטיקאי האשקלוני הוותיק הודיע היום כי לא ייכלל ברשימת ש"ס לכנסת הבאה וזאת לאחר 25 שנים של כהונה רצופה בכנסת. "היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמים ברבים", מסר השר אריה דרעי בתגובה

פורסם בתאריך: 1.2.21 21:07

     

אחד מחברי הכנסת הוותיקים, סגן השר יצחק כהן, הודיע היום למועצת חכמי התורה כי לא ייכלל ברשימת ש"ס בבחירות הקרובות לכנסת.

כהן, בן 69, נולד וגדל באשקלון, הוא מתגורר בשכונת אפרידר בשכונת לח"כ דיכטר ומעולם לא עזב את העיר אשקלון. ניסיונו הפוליטי הוא רב מאוד, הוא החל את דרכו כחבר במועצת העיר אשקלון במשך שתי קדנציות וחצי, משנת 96' הוא מכהן כחבר כנסת ואף מילא שלושה תפקידי שר (בינוי ושיכון, שירותי דת וללא תיק) ומכהן לא מעט שנים כסגן שר האוצר.

יצחק כהן, אריה דרעי ותומר גלאם באשקלון

יצחק כהן, אריה דרעי ותומר גלאם באשקלון

במכתב שכתב הערב למועצת חכמי התורה של ש"ס, כתב כהן: "ראיתי לעצמי לאורך השנים זכות גדולה להיות שותף לעשייה פרלמנטרית ברוכה למען עולם התורה ולומדיה. פעלתי למען ציבור בוחרי ש"ס ואזרחי ישראל וזאת תוך תחושת שליחות עמוקה, מסירות, נאמנות ואמונה בצדקת דרך, וברוך השם ראיתי ברכה וסייעתא דשמיא בעמלי".

עוד הוסיף כהן תודה על האמון שניתן בו וכן הודה לשר אריה דרעי ושותפיו לדרך.

"סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן הוא נדבך חשוב בתנועת ש"ס מאז הקמתה. היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמים ברבים", מסר דרעי, "הרב יצחק אהוב ונערץ על כולם. אין לי ספק שתנועת ש"ס תהנה ממנו עוד שנים רבות בתפקידים נוספים. לא נוותר על כישרון כזה. תנועת ש"ס מכבדת את רצונו לפרוש מהכנסת ומבחינתנו הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת ש"ס".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מבית של נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן נמסר: "כשהגיע הרב יצחק כהן להיוועץ עם נשיא המועצת, שיבחו מרן רה"י על פועלו למען עולם התורה, עם ישראל והשכבות החלשות. נשיא המועצת כיבד את רצונו לא להיכלל ברשימה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר