אילוסטרציה: יפית שקאלו
אילוסטרציה: יפית שקאלו

אשקלון: הסעות לחיסונים עבור מרותקי בית

נכים ומוגבלים פיזית המעוניינים לקבל חיסון, אך מתקשים להגיע למתחם החיסונים, יוכלו לקבל שירות הסעה מביתם וזאת החל מיום ראשון הקרוב

פורסם בתאריך: 21.1.21 19:56

     

החל מיום ראשון הקרוב, 24.01.21 תחל עיריית אשקלון בשיתוף פעולה עם ארגון ׳איחוד הצלה׳, עמותת ׳ושמחת׳ וארגון ׳נר דוד אבי׳ בפרויקט חשוב במסגרתו אמבולנסים שלהם יסיעו את מרותקי הבית, תושבי העיר, היישר למתחם החיסונים ובחזרה לביתם.

הפרויקט ייעשה בתיאום מול קופות החולים השונות ומול אוכלוסיית התושבים הרלוונטית. בהתאם לכך, עובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים יצרו קשר יזום עם מרותקי הבית בעיר לקביעת מועד החיסון נגד נגיף הקורונה ותיאום הסעה.

שירות הסעה לחיסונים

שירות הסעה לחיסונים

הצורך עלה בעקבות היעדר היכולת לנייד את החיסונים עד לבתי התושבים שאין ביכולתם להגיע למתחמי החיסונים השונים, ועל מנת להרחיב את מעגל המתחסנים באשקלון יצא לדרך שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים, תוך הקפדה על הנחיות התקופה.

נזכיר כי, עיריית אשקלון מפעילה שירות נוסף עבור האזרחים הוותיקים בעיר לצורך קביעת תור לחיסון והסעה למתחמי החיסונים הרלוונטיים. לתיאום ניתן ליצור קשר במוקד העירוני 106 או עם מוקד קורונה 2565*.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כמו כן, אנו קוראים לתושבים להיות ערבים אחד לשני בתקופה מורכבת זו ולשים יתר תשומת לב לשכנים המבוגרים שלנו. פעם אחת ביום דופקים בדלת שלהם, שואלים לשלומם ובודקים אם חסר להם משהו. יחד, נחזק את הערבות ההדדית בינינו וניצור קהילה חזקה ומאוחדת.

"כולנו יחד עוברים את המגפה הזאת וכולנו יחד נצא ממנה, מחוזקים ומחוסנים", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "אני סומך על הצוותים המשותפים שיבצעו את העבודה על הצד המקצועי והבטוח ביותר, ומאחל לכולנו שבזכות החיסון נחזור בקרוב לשגרה אהובה שלנו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר