ישראל שמילה ז"ל
ישראל שמילה ז"ל

לאחר מאבק משפטי: הלווייתו של המורה ישראל שמילה תתקיים היום

למרות התנגדות המשפחה, המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט וביקשה לנתח את הגופה על מנת לברר את סיבת המשוות. בית המשפט דחה את הבקשה וההלוויה תתקיים בשעה 15:30

פורסם בתאריך: 10.1.21 15:12

     

ביום שישי האחרון, בסמוך לבית העלמין בברכיה, נמצאה גופתו של המורה הוותיק והאהוב, ישראל שמילה. הוא יצא לפנסיה לאחרונה והחל לעבוד בחברה קדישא במושב ברכיה, מזירת האירוע עלה חשד כי מותו של המנוח נגרם בעקבות שריפה.

בני המשפחה רצו להביא את אב המשפחה לקבורה עוד לפני כניסת השבת, אך המשטרה שהחלה בחקירת המקרה סירבה לשחרר את הגופה בשלב הזה על מנת לבדוק אותה ולברר את סיבת המוות הוודאית. לאחר בדיקת גופת המנוח ולמרות שנשלל חשד לאירוע פלילי התעקשה משטרת מרחב לכיש, בפעם השנייה השבוע, להגיש בקשה לבית המשפט השלום באשקלון בדרישה לנתיחת הגופה כדי לקבוע את סיבת המוות המדויקת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בני משפחת שמילה פנו למחלקה המשפטית של זק"א בבקשת עזרה ולשם כך נשלח נציג המחלקה עו"ד הרב משה אלמליח לייצגם בבית משפט השלום באשקלון.

בדיון טען עו"ד הרב אלמליח שהחוק קובע שכאשר אין חשד לפלילים אין הצדקה לבקש נתיחה, ותמוהה התעקשות המשטרה במקרה טראגי שכזה. מנגד המשטרה ביקשה לנתח כדי לבדוק ע"י נתיחה עם יש חשד לפלילים.

השופטת דורית בונדה, כאמור דחתה את בקשת המשטרה והורתה לשחרר את המנוח לקבורה במידי. המשטרה ביקשה מבית המשפט לעכב את ביצוע ההחלטה שלו וזאת על מנת לערער לבית המשפט המחוזי ובית המשפט קיבל את בקשת המשטרה, אך קבע כי המשטרה צריכה להודיע עד השעה 14:00 אם ברצונם לערער.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אלא שהמשטרה החליטה לבסוף שלא לערער והלווייתו של שמילה תתקיים היום בשעה 15:30 בבית העלמין בברכיה.

מודעת אבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר