קוראים "כאן דרום"
קוראים "כאן דרום"

אחרי 37 שנים: הודפס הגיליון האחרון של "כאן דרום"

מהשבוע הבא "כאן דרום" רק באינטרנט: לאחר 37 שנים עיתון "כאן דרום" מפסיק בהפצת הגיליון המודפס וימשיך לעשות חדשות מקומיות רק באתר האינטרנט שלו

פורסם בתאריך: 1.1.21 16:29

     

העיתון האהוב "כאן דרום" הפיץ בסוף השבוע את הגיליון המודפס האחרון. יחד עם זאת, "כאן דרום" ימשיך באתר האינטרנט עם כל החדשות, החשיפות, התחקירים והסיפורים.

העיתון המקומי הוותיק "כאן דרום", מפיץ השבוע את הגיליון המודפס האחרון שלו לאחר 37 שנים בדיוק וימשיך את פעילותו רק באתר האינטרנט שלו. הגיליון הראשון של המקומון הוותיק מרשת שוקן, יצא לאור לראשונה בחודש דצמבר 1983 וסיקר את הנעשה באשקלון, אשדוד וערי הסביבה. לפני כשלוש וחצי שנים הקים "כאן דרום" את אתרי האינטרנט באשדוד ואשקלון והחל לפרסם בהם כתבות ועדכונים שוטפים בנוסף לפרסום התכנים בעיתון.

גיליונות כאן דרום: הראשון, האחרון ועוד כמה בדרך

גיליונות כאן דרום: הראשון, האחרון ועוד כמה בדרך

לאורך השנים עבדו עורכים וכתבים גדלו וצמחו בעיתון שעל בסיסו צמחו  רבים בכאן דרום באשקלון ואם נזכיר רק חלק מהם אז מדובר באיילת יקיר טפירו, גד מנור, עליזה ארבלי, איריס ברעם, ג'ני פרנקל שלום, אלירם משה ועוד לצד כתבי ספורט כמו גייל מיכאלי, שגיא הרשקו, ליאב אחאבן ועוד.

לאורך עשרות שנות הפעילות פרסם המקומון כתבות רבות, תחקירים רבים וחשיפות שהשפיעו רבות על חיי התושבים באזור. הוא היווה בסיס ומודל להקמתם של מקומונים רבים בעיר אשקלון שחלקם שרדו עד היום וחלקם לא.

אז מהיום – "כאן דרום" רק באינטרנט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר