יורם שפר
יורם שפר

נערכים לבחירות: יורם שפר מונה לראש מטה יש עתיד באשקלון

סגן ראש העיר לשעבר ופעיל איכות הסביבה, החל בהקמת המטה. לפיד: "יורם יוביל את תושבי אשקלון להצביע בבחירות הקרובות עבור מי שהם יהיו בטוחים שיהיה ראש הממשלה שיעבוד עבורם ויוביל את הממשלה שהם רוצים - ישרה שרואה את האזרחים"

פורסם בתאריך: 31.12.20 14:00

     

הכנסת פוזרה, יש כבר תאריך לבחירות ובכל יום שחולף ישראל מתקרבת יותר ויותר למערכת הבחירות הרביעית בתוך שלוש שנים. הסנונית הראשונה במטות הבחירות באשקלון הוקמה היום: יורם שפר, סגן ראש העיר לשעבר ופעיל איכות הסביבה, מונה לראש מטה מפלגת 'יש עתיד' באשקלון, אחרי יותר מ-20 שנים כחבר מועצת העיר.

שפר מוכר כאמור בשל כהונתו רבת השנים במועצת העיר וזוקף לזכותו שורה של הישגים בתחוםאיכות הסביבה: בלימת התחנה הפחמית השלישית, מאבק בשיקום המצוק הכורכרי הקורס והובלת המהפיכה הסביבתית באשקלון בתחום החינוך הסביבתי ומיחזור האשפה.  השבוע הודיע שפר כי הוא מצטרף למפלגת 'יש עתיד' וימלא את תפקיד ראש המטה של המפלגה באשקלון.

יאיר לפיד ויורם שפר השבוע

יאיר לפיד ויורם שפר השבוע

"בחרתי להצטרף ל'יש עתיד' כי אני רואה בה וביו״ר המפלגה יו"ר יאיר לפיד, בית ערכי עבורי ועבור רבים אחרים ומאמין כי יש עתיד היא שתוביל את המדינה בשנים הקרובות כמפלגת השלטון" אמר שפר.

 

ממפלגת יש עתיד מסרו היום כי "את מי שעקב אחר עשייתו של שפר לאורך השנים למען החברה והסביבה, הבחירה של שפר ב'יש עתיד' לא ממש תפתיע, ולמעשה נראה שהחיבור בין ערכי המפלגה לשפר די טבעי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אני שמח לבשר שיורם שפר ירכז את העשייה המפלגתית שלנו בעיר חשובה כמו אשקלון. העשייה החברתית והציבורית ארוכת השנים של שפר היא קו ישיר לערכים המלווים את יש עתיד מיום הקמתה" אמר היום יו"ר יש עתיד שגם צפוי להגיש את מועמדותו לראשות הממשלה, יאיר לפיד והוסיף: "אני בטוח שיורם יוביל את תושבי אשקלון להצביע בבחירות הקרובות עבור מי שהם יהיו בטוחים שיהיה ראש הממשלה שיעבוד עבורם ויוביל את הממשלה שהם רוצים – ישרה שרואה את האזרחים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר