בדיקות קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית
בדיקות קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית

הרמזור המעודכן: אשקלון צהובה; מערכת החינוך צפויה לחזור מחר

למרות שאשקלון צהובה כבר יותר משבוע ימים, רק כעת היא צפויה להיות מוכרזת ככזאת באופן רשמי. המשמעות היא חזרה מלאה של מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 28.12.20 10:52

     

לאחר עשרה ימים שבהם אשקלון כבר צהובה במדד היומי של משרד הבריאות, היום עודכנה מפת הרמזור הארצית, על ידי משרד הבריאות, ולפיה אשקלון הפכה להיות צהובה.

על פי הודעת משרד הבריאות, משמעות הדבר כי כל מערכת החינוך תחזור מחר ללימודים באשקלון כולל כיתות ה'-י"ב, שנכון להיום לומדים בלמידה מרחוק. יחד עם זאת, הדבר עדיין מצריך אישור של קבינט הקורונה ושם עשויים לצמצם את רשימת הכיתות. כזכור, אתמול ועדת החינוך דחתה את החלטת קבינט הקורונה לסגירת מוסדות החינוך בכיתות ה'-י', זאת בשל "מרד" של כחול לבן.

מתקרבים שוב לכתום. הרמזור של אשקלון

יחד עם זאת, אשקלון מציגה יומיים של עליות בניקוד הרמזור, זאת לאחר כשבוע ימים של ירידות רצופות. נכון להיום ישנם 353 תושבים המוגדרים "חולים פעילים" כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 4%.

רוצים להיבדק לקורונה?

מתחם בדיקות הקורונה בהיכל התרבות אשקלון יפעל השבוע ביום רביעי, 30.12.2020 בין השעות 10:00-18:00. הבדיקה ללא הפנייה וללא תשלום.

שימו לב, בעקבות העומס הצפוי יש לבצע הרשמה מראש בקישור לכל נבדק > https://bit.ly/3mkdqpR

כפי שפרסמנו אתמול, כל קופות החולים באשקלון הקימו מתחמי חיסונים. ניתן להירשם בתארי האינטרנט של הקופות או באמצעות מספרי הטלפון:

מאוחדת – 3833*
לאומית – 1-700-507-507
כללית – 2700*
מכבי – 3555*

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר