מנהל ברזילי, פרופסור יניב שרר מתחסן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי
מנהל ברזילי, פרופסור יניב שרר מתחסן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

"דקירה קטנה עם בריאות גדולה לאחר מכן": נפתח מבצע החיסונים לקורונה באשקלון

מנהל בית החולים פרופ' יניב שרר קיבל את מנת החיסון הראשונה ופתח את מבצע החיסונים לעובדיו. עד כה התחסנו 252 עובדים. החל ממחר ניתן יהיה להתחסן בקופות החולים כללית ומכבי

פורסם בתאריך: 20.12.20 10:38

     

מבצע החיסונים יצא לדרך כשאמש התחסנו מספר בכירים בממשלה ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין. הבוקר הגיעו משלוח החיסונים גם למרכזים הרפואיים ואלו החלו הבוקר במבצע חיסונים לעובדיהם. כל בית חולים קיבל מנות חיסון ל-1000 עובדים ראשונים.

במרכז הרפואי ברזילי קיבלו את מנות החיסון בהתרגשות ומנהל בית החולים, פרופ' יניב שרר נכח בעת פריקת הארגזים וליווה את העברתם למחלקה המיוחדת שהוקמה לחיסוני קורונה.

הראשון לקבל את זריקת החיסון הראשונה באשקלון הוא פרופ' שרר ואחריו עובדי המרכז הרפואי המקבלים את החיסון בסבב הראשון היות והם אלו שמטפלים בחולי קורונה ונמצאים בחזית המאבק בנגיף.

"מגיפת הקורונה היא המגיפה הקשה ביותר שפקדה את האנושות ואת ישראל במאה השנים האחרונות", אמר פרופ' שרר, "המרכז הרפואי ברזילי טיפל באלפי חולי קורונה והציל אלפי חיים בעשרת החודשים האחרונים. היום אנחנו מתחילים את מבצע ההתחסנות של משפחת עובדי ברזילי ואני בראשם לאחר מכן כל העובדים וזה הצעד הראשון שלנו בהיפרדות בלהגיד 'שלום לקורונה שלום ולא להתראות'. אני גאה להיות הראשון מבין צוות גיבורי הרפואה ועובדי המרכז הרפואי שמתחסנים. שיהיה לכולנו שנה טובה ובהצלחה".

אחות במרכז הרפואי ברזילי שואבת את נוזל החיסון לקורונה מהאמפולה למזרק. צילום: דוד לוי

אחות במרכז הרפואי ברזילי שואבת את נוזל החיסון לקורונה מהאמפולה למזרק

אחות המרכז ניגשה עם המזרק להזריק בכתפו של פרופ' שרר את מנת החיסון הראשונה.

"מרגישים משהו?" נשאל פרופ' שרר וענה "מרגישים דקירה קטנה כמו כל חיסון. דקירה קטנה עם בריאות גדולה לאחר מכן. אני קורא גם לציבור להתחסן. חוץ מעובדי המרכז הרפואי וכל תושבי אשקלון, שדרות, עוטף עזה קריית גת אשדוד, אם נידרש על ידי משרד הבריאות ניקח חלק בשמחה במאמץ הלאומי לחסן את כולם".

מיד אחריו החל מבצע החיסונים ומאות מעובדי המרכז החלו להגיע במהלך היום לקבל את מנת החיסון הראשונה ועד כה התחסנו 252 עובדים במרכז הרפואי.

עובדת בברזילי מקבלת את החיסון לקורונה עם תחילת מבצע החיסונים. צילום: דוד לוי

עובדת בברזילי מקבלת את החיסון לקורונה עם תחילת מבצע החיסונים

גם קופות החולים כללית ומכבי יתחילו במתן חיסונים בקהילה כבר ביום שני הקרוב, 21.12.20. בשלב זה החיסון יינתן לאוכלוסיית היעד שנקבעה על ידי משרד הבריאות – גילאי 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים.

מבוטחי כללית – החיסונים יתקיימו במרכז לרפואה יועצת באשקלון, קומה שלישית, שדרות בן גוריון 23. ניתן לזמן תור באתר, באפליקציה או במוקד 2700*.

מבוטחי מכבי – החיסונים יתקיימו בהיכל ספורט העירוני, בן גוריון 37. ניתן לזמן תור במוקד 3555*.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר