חניית בית הספר איתן
חניית בית הספר איתן

העובדים הופתעו: חניית בית הספר המיוחד באשקלון נצבעה בכחול-לבן

העובדים, המטפלים והמדריכים של בית הספר המיוחד “איתן”, הופתעו לגלות כי עיריית אשקלון סימנה בכחול לבן את החנייה המשרתת את בית הספר. מה שאומר כי הם יאלצו לשלם מאות שקלים בכל חודש עבור החנייה. “דווקא לעובדים האלה רוצים לקחת כסף?”, תהה גורם המקורב לבית הספר. מהעירייה נמסר בתגובה כי בוחנים הכשרת חניה מיוחדת עבורם

פורסם בתאריך: 6.12.20 11:41

     

אט אט מתמלאת אשקלון בצבעים של כחול ולבן ולא מדובר בדגלי ישראל, אלא בסימוני חנייה בתשלום. עיריית אשקלון מסמנת עוד ועוד חניות ככאלה שעל מנת לחנות בהן יש לשלם. הרציונל לדברי העירייה הוא תחלופת רכבים במקומות שהדבר נדרש כמו בקרבת מרכזים מסחריים ובסמוך לשדרות של חנויות.

לכן, הייתה הפתעה גדולה לעובדי בית הספר המיוחד “איתן” שבשכונת מגדל כאשר גילו כי מקומות החנייה שבהם חונים עובדי ההוראה והמדריכים של בית הספר נצבעו בכחול ולבן. מדובר בחנייה הנמצאת מול הכניסה לבית הספר.

בית הספר איתן

בית הספר איתן

“זאת החלטה הזויה לחלוטין, שבוקר אחד מחליטים לקחת חנייה של בית ספר לחינוך מיוחד והופכים אותו לכחול לבן. איפה בכלל נשמע שחנייה של בית ספר היא בתשלום”, תהו גורמים מבית הספר.

בית הספר “איתן” חשוב לציין הוא בית ספר מיוחד לילדים בגילאים 6-21 המאובחנים כילדי חינוך מיוחד עם מוגבלות שכלית התפתחותית בינונית-קשה. מלבד תלמידים עם פיגור ישנם תלמידים הסובלים מנכויות התפתחותיות ומוטוריות, מחלות נוירולוגיות, אוטיזם, כבדי ראייה ושמיעה, הפרעות התנהגות ומחלות פסיכיאטריות.

התלמידים במקום מקבלים טיפולים פרא רפואיים וטיפולי ריפוי שונים. כך שהצוות שלהם מורכב גם ממטפלים מסורים, בנות שירות לאומי, עובדי הוראה שהתמחו בתחום החינוך המיוחד.

“כל העובדים באו בבוקר וראו כחול לבן וזה לא הגיוני שהם יבואו כל יום וישלמו על חנייה”, אמר גורם המקורב לבית הספר, “אלה עובדי חינוך מיוחד והם עובדים כל הזמן, גם אם יש הסלמות וטילים גם אם יש קורונה, הם תמיד עובדים. בכל מצב הם מגיעים לעבודה בבית הספר. אז דווקא לעובדים האלה רוצים לקחת כסף על חנייה? זה מה שמגיע להם?”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




פנינו לעיריית אשקלון שבית הספר הזה נמצא בבעלותה וזה מה שנמסר בתגובה: “במסגרת יצירת מאות מקומות חנייה ברחבי העיר התווספו גם במקום מקומות חנייה חדשים לרווחת המבקרים והקונים באזור. על מנת לעודד תחלופת כלי רכב גדולה יותר ובכך להגדיל את המסחר במקום, סומנו החניות בכחול לבן. מכל מקום, אנו בוחנים את האפשרות להכשיר מספר מקומות חנייה ייעודיים לבאי בית הספר”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר