טבקול בסוכה הלבנה. צילום: אורי קריספין
טבקול בסוכה הלבנה. צילום: אורי קריספין

לאחר שנים של מאבק: הסוכה הלבנה קיבלה רשיון עסק

לאחר שנים של מאבקים בין העירייה לבין היזם רונן טבקול, הגיע היום רישיון העסק המיוחל וטבקול מודה לכל מי שנטלו חלק בקידום העניין

פורסם בתאריך: 10.9.17 17:48

     

השנים האחרונות של היזם רונן טבקול התאפיינו במלחמה בינו לבין המחלקה המשפטית של עיריית אשקלון. צווים ועיקולים, תביעות וערעורים, זיכויים והרשעות, אך הכל הסתיים היום כאשר רונן טבקול זכה לקבל סוף סוף רישיון להפעלת העסק שלו במתחם 'הסוכה הלבנה'.

גוטה על הים במתחם הסוכה הלבנה. צילום: דוד לוי

"סוף סוף רישיון עסק לסוכה הלבנה והנה זה נעשה בהינף יד", התייחס טבקול לעניין "מה כל כך היה מסובך לעשות אז מה שנעשה היום? סופו של התהליך מעיד על תחילתו, שהעיכוב נבע אך ורק מתוך קטנות מוחין, מלחמת כיפוף ידיים ואגו בין רשות סטטוטורית לבין אזרח הגון, שהרי אין המצב שונה היום ממה שהיה בתחילה, במועד הגשת הבקשה מלכתחילה. רונן היה הנרדף והלא 'השם עם הנרדף…' שכן, לבסוף צלחה דרכו. מה היה קורה למישהו אחר שאין לו הכוחות של רונן? מלחמת אגו על חשבון פנינת תיירות ברמה בינלאומית באשקלון? זה בהחלט היה בלתי נסבל. מזל טוב! וטוב שהממלא מקום, תומר גלאם, לא היה נגוע בהתנצחות המיותרת הזאת, כי מבט נטול אגו, היה מחייב מתן רישיון עסק! העיקר שזה הסתיים בטוב! מעתה יש עוד מקום מהמם להתארח בו!".

טבקול עם גלאם ושפר

היום הגיע טבקול לעירייה ונפגש עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, "לא מעט זמן נמשכה ההתדיינות המשפטית בין עיריית אשקלון ליזם רונן טבקול, הבעלים של 'הסוכה הלבנה' בחוף הצפוני", כתב גלאם בפייסבוק. "היום, בשעה טובה, אפשר לומר שהסאגה הזאת מאחורינו. רונן עמד בדרישות שהעירייה הציבה לו וקיבל רישיון עסק. המשמעות: החל מהיום הוא יכול להפעיל את מתחם 'הסוכה הלבנה' כחוק, כמקום בילוי נוסף עבור תושבי אשקלון לאורך רצועת החוף. זו גם הזדמנות להודות לסגני, יורם שפר, הממונה על ההנדסה, שעמל לפתרון הסוגייה. שיהיה בהצלחה".

טבקול ואטיאס

טבקול הודה גם לחבר המועצה משה אטיאס וכתב כי משה אטיאס, לאחר שלמד את הדברים לעומקם, החליט לפעול לתיקון המצב, הוא נאלץ להתמודד מול המחלקה המשפטית גם במחיר אישי .הוא הוכיח לי כי הוא איש אמת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר