עו"ד אייל איזמן, היועמ"ש של עיריית אשקלון
עו"ד אייל איזמן, היועמ"ש של עיריית אשקלון

סגן ראש העירייה נגד היועמ"ש: "אוזלת ידך פוגעת באינטרס הציבורי"

"בית הנבחרות" - הפרויקט הנחשק שההתאחדות לכדורגל החליטה להקים באשקלון, מתמהמה ואף יש כוונה לבטלו. לפי מכתב שכתב הממונה על הספורט בעירייה, דורון נקשרי, מי שגרם לכך הוא היועץ המשפטי של העירייה, עו"ד איל אייזמן בשל מה שנקשרי מכנה "גרירת רגליים משפטית"

פורסם בתאריך: 9.11.20 17:10

     

לפני מספר חודשים הכריזה ההתאחדות לכדורגל כי באשקלון יקום מרכז למצוינות בספורט. מדובר בפרויקט מיוחד של ההתאחדות לכדורגל שמטרתו להנחיל סטנדרטים אירופיים מתקדמים בכל הקשור לאיתור כישרונות, לפיתוחם ולהעמדת תנאים טובים ככל האפשר שיבטיחו לכדורגל הישראלי שחקנים איכותיים בהמשך.

הכוונה הייתה לערוך באשקלון משחק בינלאומי כבר בחודש מרץ, אלא שהתפרצות הקורונה בעולם הביאה לדחייתו של המשחק למועד שאינו ידוע.

אלא שלדברי סגן ראש העירייה והממונה על הספורט, דורון נקשרי, ההתאחדות החליטה לחזור בה וזאת בשל התנהלות המחלקה המשפטית בראשות היועץ המשפטי של העירייה, עו"ד איל אייזמן.

סגן ראש העירייה, דורון נקשרי

סגן ראש העירייה, דורון נקשרי

במכתב שכותרתו "גרירת רגליים משפטית בנושא 'בית הנבחרות'", כתב נקשרי לאייזמן, "החלתי לקדם פרויקט עירוני ברמה הבינלאומית, יחד עם ההתאחדות לכדורגל בשם 'בית הנבחרות'. פרויקט 'בית הנבחרות' נולד מתוך מטרה להיות המרכז המקצועי של שחקני הכדורגל בנבחרות ישראל ולהתוות דרך, שיטה וסגנון מקצועי לדור הכדורגלנים הצעירים. ההתאחדות לכדורגל הכינה תוכנית בה היא מתכוונת להרחיב ולפתח בשנים הקרובות את 'בית הנבחרות' בהשקעה של מיליוני יורו לנוכח נפח הפעילות הגדול והצרכים המשתנים, אשר לפי התוכנית היו אמורים להגיע לעיר אשקלון ולתרום לפיתוח הספורט בעיר, החינוך, המסחר והתיירות".

תומר גלאם ואורן חסון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תומר גלאם ויו"ר ההתאחדות, אורן חסון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לדברי נקשרי, היועמ"ש לא קידם את העניין ויו"ר ההתאחדות החליט לבטל את הפרויקט, "מאז הונח הנושא על שולחנך, קיימת גרירת רגליים ואין כל התקדמות בנושא 'בית הנבחרות'. המחלקה המשפטית בראשותך, אמורה הייתה להגיש מזה זמן את טיוטת ההסכם המשפטי אשר היה מקדם את העיר אשקלון ומעלה אותה על מפת הספורט הבינלאומית, אולם מאז ועד היום – נדם קולך בנושא זה. והנה, לפני ימים מספר קיימתי שיחה נוספת עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל מר רתם קמר, שיחה בה הובהר לי על ידו כי ההתאחדות לכדורגל החליטה למשוך ידה מקיום הפרויקט יחד עם עיריית אשקלון עקב גרירת רגליים ואזלת היד של המחלקה המשפטית בכל הנוגע להסכם סופי המונח מזה זמן רב על שולחנך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נקשרי אף מפנה אצבע מאשימה לראש העירייה אשר לדבריו אינו פועל כנדרש, "לאחר מספר שיחות וישיבות שהתקיימו בנושא יחד עם מר תומר גלאם ראש העיר אשקלון, נוכחתי להבין כי אינכם פועלים כנדרש על מנת לסייע לעיר אשקלון להביא פרויקט בינלאומי שיתרום רבות לעיר אשקלון, הגם שאינו ממומן מכספי הרשות המוניציפאלית. בשל כך, אבקשך לפנות למחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל בישראל ולנסות להניא אותם מביטול ההסכם שכן גרירת הרגליים ואזלת היד שלך בנידון פוגעת קשות באינטרס הציבורי ובהעלאת העיר אשקלון על המפה הבינלאומית".

מעיריית אשקלון טרם נמסרה תגובה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר