חמ"ד אגמים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
חמ"ד אגמים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

חמישה ימים לחזרה ללימודים: כיתה שלמה בבי"ס אגמים הוכנסה לבידוד

זה שוב חוזר? עובדת הוראה בבית הספר חמ"ד אגמים התגלתה כחיובית בבדיקת קורונה. תלמידי כיתה שלמה נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 5.11.20 13:35

     

רק השבוע, לאחר שבועות ארוכים של סגר וישיבה בבית, חזרו תלמידי א'-ד' לבתי הספר. אלא שזמן קצר מאז כבר אנו שומעים על מקרה קורונה בבית ספר באשקלון.

הורי תלמידים באחת הכיתות בבית הספר חמ"ד אגמים קיבלו הודעה על כך שעל ילדיהם להיכנס לבידוד עד ל-16 בנובמבר, לאחר שנחשפו לחולת קורונה.

בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

מדובר בעובדת הוראה שלדבריה עשתה בדיקת קורונה קודם החזרה ללימודים והתגלתה כשלילית, אלא שהשבוע היא לא חשה בטוב, נבדקה שוב והתגלתה כחיובית.

וכך היא כתבה להורים: "חשוב לי לציין שבבית הספר קבלנו הנחיות ברורות מהמנהלת ליאת היקרה, לגבי שמירה על כללי קורונה באופן קפדני, כולל עטיית מסכה פה ואף לאורך כל היום גם הצוות וגם הילדים. ואכן הילדים המקסימים שיתפו פעולה באופן יוצא מן הכלל ושמרו על כל הכללים למרות הקושי הכרוך בדבר".

 

הכיתה המדוברת אמנם מחולקת לקפסולות לאורך כל היום ואף בהפסקות, כולל חלוקה של תאי שירותים, אך כל הכיתה כולה תיאלץ להיכנס לבידוד.

נכון להיום, אשקלון מוגדרת עיר ירוקה, מספר "החולים הפעילים" ממשיך לרדת ולרדת מאז תחילת הסגר ועומד כיום על 65 בלבד. גם אחוז הבדיקות החיוביות ירד משמעותית ועומד על פחות מחצי אחוז. בשבוע האחרון התגלו רק 15 מאומתים חדשים באשקלון מתוך 3,136 שנעשו בעיר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר