בדרך לפסגה: מוקד ח.א.ש ביצע רכישה משמעותית בתחום האבטחה

מוקד ח.א.ש מקבוצת נ. ג'אן רכש היום מחצית מחברת האבטחה א. שמש וזאת בדרך להפוך לאחת החברות הגדולות בארץ בתחום זה

פורסם בתאריך: 7.9.17 19:35

     

לפני זמן קצר נחתמה עסקה בה רכש מוקד ח.א.ש מקבוצת נ. ג'אן 50 אחוז מחברת האבטחה א. שמש לפי שווי של עשרה מיליון שקלים ובכך הפך מוקד ח.א.ש למוקד הגדול ביותר באזור עם כ-6,000 לקוחות. חברת א. שמש היא חברת אבטחה ידועה באזור קרית מלאכי, באר טוביה וקרית גת המחזיקה בוותק של כשלושים שנה. החברה נוסדה על ידי רז חנגלי, יוצא סיירת גולני ואורי שמש, לשעבר קצין מודיעין במשטרת אשדוד.

במסגרת העסקה, תמשיך חברת א. שמש את פעילותה כאשר שירותי המוקד והפיקוח יינתנו על ידי ח.א.ש ובהמשך ייבחן מיזוגה של א. שמש אל תוך מוקד ח.א.ש. כך או כך, מנכ"ל חברת א. שמש, אורי שמש, ימשיך לנהל ולהוביל את החברה כחלק מהנהלת מוקד ח.א.ש ותוך שימור צוות עובדיה.

כזכור, לפני כשנה וחצי רכשה קבוצת נ. ג'אן בבעלות איש העסקים נסים ג'אן והמנכ"ל משה ג'אן,  את מוקד ח.א.ש, המוקד הוותיק והגדול בעיר. מאז נכנסה הקבוצה לתחום האבטחה היא שמה לה למטרה להפוך לאחת החברות הגדולות בתחום, רכישת א. שמש היא צעד ראשון במימוש המטרה, כאשר במקביל מתבצע משא ומתן לרכישת אחת החברות הגדולות בדרום.

מנכ"ל קבוצת נ. ג'אן, משה ג'אן מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של איש המודיעין לשעבר, אורי שמש לצוות ההנהלה של מוקד ח.א.ש, אנו בטוחים שעל ידי איחוד הכוחות נגדיל את הביטחון לתושבי האזור ואת יכולתנו לתת מענה מבצעי ללא תחרות. אני רוצה להודות לסמנכ"לים אלדד רז ורפי חכמון שבזכותם יצא המהלך הזה לפועל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר