בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

אשקלון בעשירייה הראשונה בארץ בתחלואה: בן 82 נפטר הלילה מקורונה

19 חולים במצב קשה בברזילי ובחוץ נמשכים המספרים לעלות כיותר מ-2,257 מתושבי העיר כבר חלו בקורונה, מה שמציב את אשקלון במקום התשיעי בארץ, זאת לאחר שבועות ארוכים שבהם אשקלון הייתה הרחק משם. היום יפתח שוב מתחם הבדיקות בהיכל התרבות ויחייב תיאום מראש לפני ההגעה

פורסם בתאריך: 14.9.20 09:14

     

שוב בשורות קשות מהמרכז הרפואי ברזילי: תושב אשקלון בן 82, הלך הלילה לעולמו לאחר מאבק בנגיף הקורונה. האיש שהיה מאושפז במחלקת הקורונה הגיע לשם רק לפני מספר ימים וסבל חוץ מהקורונה גם ממחלקות רקע נוספות, "המרכז הרפואי משתתף בצער המשפחה", נמסר מברזילי.

בבית החולים מאושפזים כעת 36 חולים בנגיף הקורונה: 9 במצב קל, 8 במצב בינוני ו-19 במצב קשה, מתוכם 7 מונשמים.

מספר התושבים שנדבקו בנגיף ממשיך לזנק ועל פי נתוני משרד הבריאות נכון להיום 820 מתושבי אשקלון נושאים את הנגיף בגופם, רק בשבוע האחרון אובחנו 459 תושבים כמי שנדבקו בקורונה.

49 תושבים אובחנו כחיוביים רק ביממה האחרונה והם חלק ממש קטן מסך כל ה-2,257 אשקלונים שאובחנו עד עתה כחיוביים לנגיף מאז התפרצותו. מספר החיוביים הכללי, מציב את אשקלון במקום התשיעי בארץ, מקום אחד מעל אום אל פאחם (1,670) ומקום אחד מתחת לנתניה (2,944). עד לפני שבועות ספורים, הייתה אשקלון לקראת סוף העשירייה השנייה, אך הזמן האחרון בעיר והזינוק במספר הנדבקים החזירו את אשקלון לעשירייה הראשונה.

היום יחל לפעול שוב מתחם בדיקות הקורונה בהיכל התרבות כאשר הפעם לא ניתן להגיע ללא הודעה מוקדמת ויש לתאם את ההגעה מראש באתר https://bit.ly/3mkdqpR

מתחם הבדיקות בהיכל התרבות. צילום: אלירם משה

מתחם הבדיקות בהיכל התרבות. צילום: אלירם משה

בעירייה המשיכו גם היום לבקש ולדרוש מהציבור לשמור על ההנחיות. כולנו מחויבים לעשות כל מאמץ כדי לעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר.

ישנה חשיבות גדולה להקפדה על תקופת הבידוד – נחשפתם לחולה מאומת? נכנסים מיד לבידוד ומשלימים את תקופת הבידוד במלואה!

סובלים מתסמינים? צרו קשר מידי עם קופת החולים לתיאום בדיקה. התעלמות מהצורך לביצוע בדיקה גוררת בעקבותיה שרשרת המונית של הדבקה, תחלואה וסיבוכים ועלולה לעלות בחיי אדם.

חולים מאומתים? שומרים על הקרובים ומתפנים בהקדם למלונית החלמה!

זכרו! פועלים על פי ההנחיות – חובשים מסכת פה ואף בכל יציאה מהבית, שומרים מרחק, שוטפים ידיים בכל הזדמנות.

מוקד הקורונה של עיריית אשקלון בטלפון 2565* פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר