צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בת 4.5 חודשים עם שבר בגולגולת: אב מאשקלון נעצר בחשד להתעללות

האב טען כי הפעוטה נפלה מידיו במקלחת, אלא שגם לפני חודשיים היא נפלה מידיו ואז הוא טען כי החליק במדרגות. מעצרו הוארך בשלושה ימים

פורסם בתאריך: 3.8.20 13:12

     

תושב אשקלון בן 36 הביא את בתו בת 4 וחצי חודשים לבית החולים ברזילי וסיפר כי היא נפלה מידיו במקלחת. בבית החולים אובחן שבר בגולגולת. אלא שלפני חודשיים אירע מקרה דומה, גם אז האב היה עם בתו והוא טען כי התינוקת נפלה מידיו כאשר הוא החליק במדרגות.

האב נעצר אתמול בערב והועבר לחקירה במשטרת אשקלון בחשד להתעללות בתינוקת והועבר דיווח לגורמי הרווחה בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היום הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט, ובבית המשפט טען נציג המשטרה, רס"מ שמעון ברץ, כי היה שיהוי בין הנפילה לבין ההבאה של התינוקת לבית החולים ושזה דבר מעורר חשד. מה עוד שבשני המקרים הייתה התינוקת לבדה עם האב. גם בת הזוג שלו נחקרה ומסרה גרסה.

 

סנגורו של האב, עו"ד שלמה פצ'בסקי, טען: "אני מבין שאין ממצא אין ראיה אובייקטיבית טבעית או אחרת שמצביעה על תקיפה מכוונת או התעללות מכוונת בתינוקת, זאת מסקנה נגזרת מאירוע אחר… מזכיר כי המשיב הביא את התינוקת לבית החולים לטענתו מיד, הוא גם מסר את גרסתו מיד לרופאים ואמר כי התינוקת נפלה מידיו. אני סבור כי הדברים מצביעים אולי על התרשלות, לא התעללות מכוונת".

יחד עם זאת השופטת ענת חולתא קבעה קבעה כי בשלב זה ישנו חשד סביר והאריכה את מעצרו של האב בשלושה ימים.

בתוך כך, הוגשה הצהרת תובע כנגד זוג ההורים שנעצרו לאחרונה בחשד להתעללות בבנם התינוק בן השלושה חודשים. מעצרם של ההורים הוארך עד ליום רביעי, אז צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר