חברת החשמל באשקלון. צילום: אורי קריספין
חברת החשמל באשקלון. צילום: אורי קריספין

פניה למנכ"ל חברת החשמל: פתח מחדש את הסניף באשקלון

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון מציין כי קיבל עשרות פניות מתושבים המתקשים לקבל שירותים מהחברה מאז סגרה את הסניף בעיר – גואטה: "השירותים הדיגיטליים של החברה לא נותנים מענה לכלל האוכלוסייה"

פורסם בתאריך: 30.6.20 14:27

     

רמי גואטה, יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, הממונה גם על רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב, פנה במכתב למנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך, בדרישה לפתוח מחדש את סניף החברה שנסגר לפני מספר חודשים על רקע יישום הרפורמה במשק החשמל ובכלל זה הקמת נפת השפלה המאחדת את האזורים ראשון לציון, רחובות, אשדוד ואשקלון.

העתקים מהמכתב נשלחו גם לשר האנרגיה יובל שטייניץ ולראש עיריית אשקלון תומר גלאם.

יו"ר המרחב רמי גואטה עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

כזכור לפני למעלה מחצי שנה סגרה חברת החשמל את מרכז השירות שפעל שנים רבות במרכז הנפתי באשקלון. מאות לקוחות תושבי העיר והסביבה הגיעו למקום מידי חודש וביצעו שלל פעולות: מהעברת שם הלקוח במקרה של מעבר דירה ועד לפריסת תשלומים ובירורים כספיים.

חשבון חשמל. אילוסטרציה: דוברות חברת החשמל

חשבון חשמל. צילום אילוסטרציה: דוברות חברת החשמל

מאז נסגר הסניף באשקלון תושבי העיר הזקוקים לשירותים של חברת החשמל נדרשים לקבלם מעתה בסניף אשדוד. לדברי גואטה, הדבר יוצר זעם רב בקרב הצרכנים הפונים אליו בבקשה לסייע.

"זה מספר חודשים שאני מקבל עשרות תלונות של תושבים על ההחלטה שהתקבלה לסגור את סניף חברת החשמל באשקלון, החלטה הפוגעת פגיעה יומיומית בעשרות אלפי צרכנים תושבי העיר" כתב גואטה לבלוך והוסיף "בוודאי ידוע לך שאשקלון היא אחת הערים הגדולות בישראל, עיר בת כ-150 אלף תושבים. לא יעלה על הדעת שחברת החשמל לא תספק מענה לצרכנים הזקוקים לשירותיה בעיר מגוריהם. עם כל ההבנה שיש לנו למהלך שנעשה במסגרת הרפורמה, אינני סבור כי נכון לפגוע בציבור צרכנים בעיר כה גדולה, ועובדה היא שהדבר נותן את אותותיו בעשרות הפניות שאני מקבל מידי יום בנושא, כמי שאמון על הרשות להגנת הצרכן במרחב אשקלון".

גואטה מציין עוד במכתבו שטענת החברה כי השירותים הדיגיטליים הקיימים נותנים מענה להיעדר הסניף הפיזי, אינה מדוייקת.

"ברור לי לחלוטין כי ניתן לקבל מגוון שירותים מחברת החשמל גם באמצעים הדיגיטליים, אולם ראוי לציין כי ישנה בעיר אוכלוסייה גדולה של ותיקים שאינם מסוגלים לעשות שימוש בפלטפורמות הדיגיטליות של החברה ולמעשה כיום נותרים חסרי מענה. מיותר לציין את העובדה שאוכלוסייה זו לרוב נעדרת כלי רכב פרטי וכדי להגיע כעת לקבל שירותים מהחברה הם נדרשים למסע ארוך וממושך בתחבורה הציבורית עד לסניף באשדוד, דבר שלא יעלה על הדעת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גואטה סיכם את מכתבו בדרישה לפתוח מחדש את הסניף באשקלון: "בשם עשרות אלפי צרכנים של החברה באשקלון, אני קורא לך לשקול מחדש את ההחלטה לסגור את הסניף בעיר, ולהקים נציגות במתכונת מצומצמת יותר כאן, ולו בכדי שתהיה לתושבי אשקלון כתובת פיזית אמיתית של החברה לפנות אלייה בעת הצורך".

מחברת החשמל טרם נמסרה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר