השרה מירי רגב. צילום: אוהד צויגנברג

בהוראת שרת התחבורה: משרד הרישוי באשקלון יפעל חמישה ימים בשבוע

מאז נכנסו לתוקף הנחיות הקורונה המיוחדות פעלו המשרדים רק יומיים בשבוע ורק חמש שעות בכל פעם. מעתה חוזרים לשגרה, עם מגבלות הקורונה המעודכנות

פורסם בתאריך: 17.6.20 18:31

     

הגעתם בחודשים האחרונים לסניף משרד הרישוי באשקלון וגיליתם שהוא מקבל קהל רק בימי שני ורביעי ורק לחמש שעות? בקרוב זה ישתנה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב הנחתה היום לפתוח מחדש מספר משרדי הרישוי שנסגרו לפני מספר חודשים.

בניין קריית הממשלה באשקלון

בנוסף, הנחתה השרה להרחיב את שעות הפעילות של סניפי משרד הרישוי באשדוד ואשקלון, לכל ימות השבוע מראשון עד חמישי. משרדי הרישוי בשתי הערים עברו עם תחילת תקופת הקורונה לעבודה במתכונת מצומצמת, כאמור רק בימי א' ו-ד' ורק לחמש שעות. עוד הנחתה השרה מאנשי משרדה לבחון את המשמעויות הנלוות לפתיחה המחודשת של סניפי משרד הרישוי שנסגרו.

השרה רגב ציינה כי במקביל לפעילות משרד התחבורה להנגשת שירותי הרישוי והרכב לציבור הרחב, באמצעות מגוון רחב של שירותים מקוונים, בכוונתה לאפשר גם לאזרחים המחויבים לבצע פעולות במשרד הרישוי, להגיע לסניף הקרוב לביתם ככל הניתן ולאפשר להם לקבל שירות מהיר ויעיל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשרד התחבורה ציינו כי כהיום ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בסניפי דואר ישראל, בעמדות הרישיומט שבסופר פארם ובמוקד הטלפוני (5678*).

אזרח שנדרש בכל זאת להגיע ולקבל שירות באחד מ-30 סניפי הרישוי הפרוסים ברחבי הארץ, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, באמצעות זימון תור מראש.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר