כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

עיריית אשקלון מבהירה: מיום ראשון רק תלמידי ז'-י' עוברים ללמידה מרחוק

לאחר שהודיעה כי תלמידי ז'-י"ב יעברו ללמידה מרחוק, מודיעה עיריית אשקלון כי נפלה טעות וכי רק תלמידי ז'-י' ילמדו מרחוק. תלמידי י"א י"ב ימשיכו להגיע לכיתות

פורסם בתאריך: 5.6.20 16:34

עדכון אחרון: 5.6.20 17:15

     

עיריית אשקלון קצת מבולבלת. חצי שעה לאחר שהודיעה כי כל תלמידי העל יסודי יעברו ללמידה מרחוק, הודיעה העירייה כי נפלה טעות בהודעה וכי רק תלמידי ז' עד י' ילמדו מרחוק. שאר הכיתות, שזה אומר תלמידי י"א י"ב יגיעו כרגיל ללימודים כדי להיערך לבגרויות.

תלמידי החינוך המיוחד ימשיכו גם הם בלימודים כרגיל. בכך מצטרפת העירייה להחלטת מחוז דרום במשרד החינוך.

בדיקת קורונה

ראש העירייה תומר גלאם הסביר כי הצעד נועד "על מנת לנסות ולעצור את מגמת התפשטות הנגיף אנו מצטרפים להחלטת מחוז דרום במשרד החינוך והחל מיום ראשון הקרוב יתקיימו הלימודים בכיתות ז'-י' במודל המשלב למידה מרחוק במסגרתו כל המורים יהיו נוכחים בבתי הספר. ההחלטה התקבלה בעצה אחת עם מחוז דרום ועם ראשי ערים נוספים ובהתאם לכך, כל בית ספר על יסודי יגבש עם הפיקוח מתווה למידה מעודכן, וינחה את המורים, התלמידים וההורים אודותיו.

"כפי שאתם רואים נגיף הקורונה עדיין כאן וזה רק בידיים שלנו לעצור אותו. קחו אחריות והקפידו על ההנחיות ביתר שאת כדי שנוכל להמשיך את החזרה שלנו לשגרה מלאה. זכרו, או שנהיה בסדר או שנהיה בסגר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתוך כך, לאחר שהתגלה מקרה מאומת נוסף שנדבק בקורונה בביה"ס אמנויות, הוחלט כי הבידוד הביתי לכלל התלמידים והצוות יוארך עד לתאריך 10.6 (כולל). הכיתה בה נתגלה המקרה השני נדרשת לבידוד עד 14.6 (כולל).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר