השר גלעד ארדן
השר גלעד ארדן

"אשקלון עירי האהובה, תמיד איתי": השר גלעד ארדן נפרד

בן העיר אשקלון, השר גלעד ארדן, יוצא לייצג את ישראל במטה האומות המאוחדות בניו יורק. הבוקר שוחחו ארדן וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם

פורסם בתאריך: 13.5.20 12:13

     

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שוחח הבוקר עם השר לביטחון פנים היוצא, גלעד ארדן ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב.

בפתח הדברים הודה גלאם לשר על פעילותו למען העיר אשקלון, בשגרה ובמיוחד בעתות חירום ואמר לו: "רק לפני כחודש שיתפנו פעולה בנושא אכיפת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה באשקלון ואין לי ספק שהצעדים שנקטנו עשו את שלהם והביאו אותנו לתחתית רשימת הערים עם חולי קורונה בישראל".

גלעד ארדן ותומר גלאם. צילום: אשר דיין

גלעד ארדן ותומר גלאם. צילום: אשר דיין

גלאם גם הוסיף ואיחל לו הצלחה בתפקיד החדש, "אני משוכנע שגם בו אתה תעשה חיל ותשמור על האינטרסים הבינלאומיים של מדינת ישראל ביד רמה ובצורה בלתי מתפשרת. תושבי אשקלון גאים בך כמי שנולד וגדל בעיר, וכיום משמש במגוון תפקידים בכירים ומשמעותיים בישראל", אמר גלאם.

השר ארדן הודה לו על ברכותיו וציין כי "בכל תפקיד שאליו הגעתי, אשקלון עירי האהובה, תמיד איתי. כל מה שספגתי וקיבלתי ממנה, מלווה אותי לכל מקום. אני גאה ונרגש לצאת לאו"ם כדי לייצג את ישראל ולהגן עלינו בעולם, והעיר הנפלאה שלי כמובן באה יחד איתי. אני מודה ומעריך את התמיכה של תושבי אשקלון המופלאים שבזכותה התקדמתי בשירות הציבורי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר