חתונה. אילוסטרציה: אלירם משה

כאן הכל התחיל: זוגות נשואים שהכירו עוד בבית הספר

הם נפגשו על ספסל הלימודים ומאז ועד היום - לפעמים עם הפסקות בדרך - הם יחד. הכירו את הזוגות שהתאהבו בכיתה או בחצר בית הספר, ועבורם 1 בספטמבר הוא תאריך עם משמעות רומנטית-נוסטלגית חיה וקיימת

פורסם בתאריך: 25.8.17 16:51

     

חן (29) ויהונתן (29) קרפ

 

הכירו בי"ב בבית הספר מקיף עירוני א'
נשואים ארבע שנים וחצי, הורים לשניים: עלמה (שנתיים וחצי) ולביא (שלושה חודשים)
יהונתן: מנהל פרויקטים
חן: מורה

חן ויוני קרפ. פתאום נדלקתי עליו

איך הכרתם?
"הכרנו בבית הספר, היינו ביחד באותה שכבה. בשנים הראשונות לא ממש שמנו לב אחד לשנייה. לקראת התיכון פתאום הבחנתי בו ונדלקתי עליו מאוד, התיידדנו דרך חבר משותף. לי זה היה ברור מלכתחילה כבר אז שיוני יהיה בעלי, תמיד ידעתי שנתחתן".

היו פרידות בדרך?
"כן, נפרדנו בתקופת הצבא. בזמן שאני הייתי יושבת ומחכה לו שיחזור סופ"שים, הרגשתי שהוא היה במקום אחר, יותר עם החבר'ה ופחות במקום הזוגי. החלטנו להפריד כוחות ולקחת קצת פסק זמן, לחשוב. חצי שנה היינו פרודים. לבסוף חזרנו, ומאז לא לא נפרדנו".

"תמיד ידעתי שנתחתן". חן ויוני בנערות. 

מתי התחתנתם?
"6.1.13 בחצר המלכה בחתונה גדולה עם 600 איש. זה היה יום קסום ובלתי נשכח, עם המון חברים, שמחה ואהבה גדולה מאוד".

ספרי על מחוות רומנטיות.
"הדבר הכי רומנטי שיוני עשה בכל השנים שלנו ביחד זו הצעת הנישואים. זה היה בטיול שלנו בארצות הברית, והוא שלף את הטבעת בטיימס סווקר. זה היה מאוד מרגש וללא ספק ההצעה הכי מושלמת שיש. גם במהלך הקשר הוא עושה מחוות רומנטיות מדי פעם, זה תמיד משמח ומוסיף המון לקשר. אני משתדלת להפתיע בעיקר בימי הולדת ותאריכים חשובים".

טיפ לזוגיות טובה וארוכה.
"סבלנות. תמיד לתת מקום אחד לשנייה. כל אחד עובר תקופות, יש פעם שהפוקוס צריך להיות עליו, ויש תקופות שאני זקוקה לזה יותר. תמיד להיות קשובים לצרכים אחד של השנייה, לא לקחת שום דבר כמובן מאליו ולדעת להעריך ולכבד".

מלי (35) וראובן (36) ברלינסקי

הכירו בי"ב בבית ספר מקיף עירוני א'
נשואים 12 שנה הורים לארבעה: איליי (11) אלה (תשע) שי לי (שנה) ארי (חודש)

ראובן: ראובן עובד כרתך צנרת באינטל
מלי: אימא במשרה מלאה ומתנדבת פעילה במש"ב (משפחות מיוחדות מובילות שינוי באשקלון)

מלי וראובן ברלינסקי. רוק כבד בפארק תמנע

איך הכרתם?
"למדנו באותה שכבה במקיף א', החל מכיתה ז' ועד סוף י"ב, בוגרי מחזור ב' של בית הספר. תמיד ידענו על הקיום אחד של השנייה, אבל לא היה בינינו כלום. באופן רשמי הכרנו במסיבה של הטיול השנתי של י"ב בפארק תמנע".

מה חיבר ביניכם?
"במהלך המסיבה התנגנה מוזיקה ובאיזשהו שלב היא הפכה להיות רוק כבד. מצאנו את עצמנו רק שנינו ברחבה רוקדים. באותה תקופה זה היה קצת חריג לאהוב רוק כבד, כולם העדיפו פופ ודאנס. התחלנו לדבר והבנו שאנחנו אוהבים את אותו סוג מוזיקה ומצאנו עוד הרבה נושאים משותפים".

התחלתם לצאת מיד?
"לא, זה לקח זמן. באותו זמן שנינו היינו בזוגיות אחרת ורק הפכנו לידידים מאוד טובים. היינו מבלים המון ביחד, לומדים ביחד לבגרויות ויוצאים ביחד. רק אחרי שכל אחד מאיתנו נפרד מבן הזוג שלו נוצר החיבור. ערב אחד יצאנו עם חברים, וכשסיימנו חבר אחר החזיר אותי הביתה, וראובן החזיר מישהי אחרת מהחבר'ה. לאחר מכן הוא שלח לי הודעה אם הגעתי, וכשאמרתי לו שכן, הוא שאל אם הוא יכול לקפוץ. הוא קפץ, ומשם הכול היסטוריה. זה היה ב-7.7.2001 בשעה 5:45 בבוקר. ארבע שנים אחר כך בדיוק באותו תאריך התחתנו".

איפה הייתה החתונה?
"באחוזת אסתר. חתונה מרגשת ומאוד שמחה. מבחינתי זה כאילו קרה אתמול. זאת לא הייתה חתונה גדולה. הקיפו אותנו האנשים הכי קרובים. לא פיזרנו הזמנות, רצינו להיות רק עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים".
16 שנה יחד.

מלי וראובן ברלינסקי. לא הולכים לישון כועסים

היו פרידות בדרך?
"לא. היו כמובן ויכוחים, אף זוג לא שורד ביחד כל כך הרבה זמן בלי להתווכח. הזמן הכי ארוך שלא היינו ביחד היה יומיים, שבהן ראובן היה במילואים. הייתי אז בחודש התשיעי של ההיריון השני והודעתי למפקד שלו שאו שהוא מגיע הביתה או שאני מתייצבת לישון בבסיס, ויש גם סכנה שאלד שם, אז הוא חזר. זה היה הזמן הכי ארוך שנפרדנו. אנחנו לא ישנים אחד בלי השנייה. גם אם מישהו יוצא או נמצא מחוץ לבית וחוזר מאוחר, השני מחכה לו על הספה בסלון".

טיפ לזוגיות?
"הבסיס הוא להבין שזוגיות היא לא לנצח, אם לא עובדים עליה, היא נגמרת. ברגע שאני יודעת שראובן יכול לקום מחר וללכת, והוא יודע את אותו הדבר גם עליי, אז משתדלים ועושים הכול כדי שזה לא יקרה. הכי חשוב זה הכבוד אחד לשנייה, להבין שאנחנו שווים והולכים יד ביד. תמיד לזכור שלפני הכול עומד כאן בן אדם, להרים טלפון באמצע היום ולהתעניין בשלומו, לשלוח הודעת האהבה, ככה סתם ולעולם לא ללכת לישון כועסים".

 

ענבל (33) ורוני (34) נחמן

הכירו בתיכון, ענבל הייתה בי' ורוני בי"ב
נשואים ארבע שנים וחצי, הורים לשניים: לירוי (ארבע) ויולי (שנה ושלושה חודשים)
שניהם: עורכי דין

ענבל ורוני נחמן. שיחק אותה קשה להשגה

איך הכרתם?
"הכיר בינינו חבר משותף, לא למדנו באותו בית ספר. אני הייתי תלמידת כיתה י' במקיף עירוני א', ורוני היה בי"ב ולמד באורט. הייתי בת 16, והוא בא על אופנוע. עד היום הוא צוחק שהתאהבתי באופנוע ולא בו, כי זה היה נראה לי מגניב. בהתחלה נפגשנו במסגרת מפגשים עם החבר'ה, היינו יוצאים המון לטיולים על האופנועים וטיולי שטח על טרקטורונים. לאט לאט התחלנו להיפגש לבד עד שהקשר התהדק. האמת, אני כבר בהתחלה רציתי שזה יתקדם עוד שלב, אבל רוני לא זרם, שיחק אותה קשה להשגה".

היו פרידות בדרך?
"כן, מלא פעמים. לקחנו הרבה פעמים אוויר אחד מהשנייה, הזמן הכי ארוך היה בטיול הגדול שאחרי צבא. אמנם לא נפרדנו באופן רשמי, אבל אני טסתי לארצות הברית, ורוני טס לאוסטרליה. לא ממש ידענו איך זה יתקדם משם ולאן זה יוביל. אחרי ארבעה חודשים בארצות הברית טסתי אליו, והיינו ביחד באוסטרליה עוד חצי שנה. זה היה פסק הזמן הכי ארוך שלקחנו אחד מהשנייה".

הילדים ממלאים לנו את כל היום. משפחת נחמן

מתי התחתנתם ואיך הייתה הצעה?
התחתנו ב-31.1.2013 בסילבר. ההצעה הייתה בבית, בחדר שלו, פרטית ואינטימית. אני במשך שנים חלמתי על מטוס עם שלט בחוף חופית, משהו רומנטי כמו שרואים בסרטים. בסוף חזרנו מאיזה בילוי, והוא הוציא טבעת ברגע שהכי לא ציפיתי לה. זה רוני, הוא לא אוהב את כל הרעש והבלגן, צנוע ואינטימי".

טיפ לזוגיות ארוכה וטובה?
"הכי חשוב זה למצוא חבר טוב, חברות היא הבסיס להכול. היום הילדים ממלאים לנו את כל שגרת היום, וכמעט לא נשאר זמן לשום דבר אחר, אבל חייבים להתעקש ולמצוא את הזמן הזה. לא לקחת את הזוגיות כמובנת מאליה ולא להיכנע לשגרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר