גל אוחנה וסבא יעקב
גל אוחנה וסבא יעקב

"חוץ מסבא אין אף אחד": הנער מאשקלון שריגש מדינה שלמה

ביום שפרץ משבר הקורונה ויתר גל אוחנה מאשקלון על החופש והחברים ועבר לגור עם סבא. הוא למד לבשל עבורו אוכל, מצלם איתו סרטונים מצחיקים ואפילו למד לספר אותו

פורסם בתאריך: 4.5.20 13:58

     

גל אוחנה, נער בן 16 מאשקלון החליט לעבור לגור עם סבא שלו, יעקב שקורי בן ה-89 ביום שהתחיל משבר הקורונה. אוחנה ויתר על החופשה הארוכה בבית והפך להיות החבר הכי טוב של סבא יעקב. "אין לי פה כבלים, אין לא את החברים שלי, אין לי פה את האינטרנט אבל המטרה בסופו של דבר היא לעזור לסבא ולגרום לו לחיות כמה שיותר טוב ולהאריך לו את החיים. וזה מה שאני עושה פה", סיפר אוחנה לעיתונאי אלמוג בוקר מערוץ 13.

גל אוחנה וסבא יעקב

גל אוחנה וסבא יעקב

אוחנה סיפר עוד כי לפני כן הייתה לסבא שלו מטפלת, "לפני כן הייתה לו מטפלת שהייתה באה אליו על בסיס יומי. אבל בגלל שהבנו שהיא מסתובבת בחוף וכנראה שיש לה עוד מטופלים והיא הולכת לקניות ונפגשת עם אנשים אז החלטנו שזה מסוכן בשביל סבא והחלטתי שאני אבוא, אני אשמור עליו וידאג ויעשה כל מה שצריך בתפקיד של המטפלת אם זה להכין לו לאכול ואם זה לעזור לו להתקלח וכל מה שצריך בעצם".

צפו בחיים של הנכד והסבא ביחד:

איזה נכד למופת: גל אוחנה מאשקלון עבר לגור עם סבא יעקב בן ה-89 מאז התפרצות הקורונה והפך להיות החבר הכי טוב שלו

כל כך מרגש ומלא השראה!"חבל שלא עשינו את זה קודם": גל אוחנה מאשקלון, רק בן 16 ויתר על חופשת הקורונה הגדולה. הוא עבר לגור עם סבא יעקב בן ה-89 עם תחילת התפרצות הקורונה והפך להיות יד ימינו והחבר הכי טוב שלו. הם משתטים בצילומים מצחיקים, גל למד לבשל בשבילו ואפילו סיפר את סבא יעקב. מתוך כתבה של אלמוג בוקר

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Dimanche 3 mai 2020

סבא יעקב סיפר כי הנכד הפתיע אותו: "לפני חודש וחצי, אני רואה בשעות הערב הוא בא עם תיק מלא והכל… לא הבנתי כלום לא ידעתי שום דבר. הוא אמר, תשמע אני מעכשיו פה, אף אחד לא נכנס אף אחד לא יוצא. אני עד לדלת, יותר מהדלת לא נתן לי להגיע. כשהוא בא עם התיק והכל, אני מדבר איתו אני אומר לו מחר תבוא המטפלת בבוקר, הוא אומר איזה מטפלת, אף אחד לא נכנס, אף אחד לא יוצא. המצב הוא לא כך כל טוב ואני פה. ומאותו הרגע עד היום, לא חברים, לא משפחה, לא אף אחד. חוף מהסבא אין אף אחד".

סבא יעקב שקורי

סבא יעקב שקורי

בזמן שהם ביחד הם מצלמים ביחד סרטונים מצחיקים, גל למד לבשל בשביל סבא והוא אפילו סיפר אותו. "יש לי בבוקר שיעורים מקוונים בזום, ואז אני מסיים את השיעורים מתפנה לסבא, פשוט כל היום יושב עם סבא. אנחנו משחקים, אם זה לשחק דומינו, אם זה לשחק קלפים, מתי שצריך לאכול מכין לו לאכול, מתי שצריך עזרה במקלחת, בשינה אם זה בשינה כשהוא ישן להסתכל עליו לראות שהכל בסדר וגם כל יום שישי אחי רז בא ומנקה לו את הבית, זה ממש כאילו לקחנו על עצמינו, על עצמינו מטרה ואנחנו משיגים אותה. סיפרתי אותו. אני אף פעם אלא ידעתי לספר, אבל מה שצריך אני עושה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אוחנה סיפר כי החברים שלו ממש מפרגנים לו על זה והוא שולח להם תמונות. סבא יעקב מצידו לא מפסיק להתרגש, "יש לי 13 נכדים אחד יותר טוב מהשני, אבל הוא מספר אחד. לפעמים אני מבקש ממנו ואומר לו תשמע אלי אולי גיחה הביתה ברכב הוא אומר בשום פנים ואופן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר