מקיף עירוני א
מקיף עירוני א

"צעד למצוינות": שלושה בתי ספר עוברים לניהול של רשתות חינוך

בתי הספר המקיפים א', ד' ו-ו' באשקלון יעברו לניהול באמצעות רשתות "דרכא" ו"אורט". העירייה תמשיך לנהל רק את אמנויות ומדעים

פורסם בתאריך: 30.4.20 15:57

     

לאחר שהסתיימו הליכי מכרז שנערכו על ידי העירייה ובהתאם להנחיית משרד החינוך למעבר בתי הספר המקיפים לרשתות ניהול, החל משנת הלימודים הקרובה, שתחל בספטמבר 2020, יעברו בתי הספר המקיפים א' ו-ד' לניהול באמצעות הרשתות הבאות: מקיף א' ינוהל על ידי רשת אורט ומקיף ד' ינוהל על ידי רשת דרכא.

מקיף עירוני ד'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מקיף עירוני ד'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בשל היותו בית ספר צומח, מקיף ו' יעבור אף הוא לניהול באמצעות רשת דרכא אך זה יקרה בשנת הלימודים הבאה, תשפ"ב שתחל בספטמבר 2021.

עד כה נוהלו בתי הספר באמצעות החברה למוסדות חינוך ובימים האחרונים זכו, כאמור, דרכא ואורט במכרז הניהול, "חשוב להדגיש כי למרות העברת הניהול לרשתות, עיריית אשקלון תמשיך להשקיע בבתי הספר, לתקצב אותם ולעמוד מקרוב אחר תפקודם למען תלמידי אשקלון והשבחת מערכת החינוך בעיר", נמסר מהעירייה.

מקיף ו'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מקיף ו'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

נכון לעכשיו מקיף ה' כבר מנוהל על ידי רשת "דרכא" וכמובן בתי הספר המקיפים אורט אפרידר, אורט רונסון ואורט אדיבי המנוהלים על ידי רשת אורט וכן אמי"ת טכנולוגי המנוהל על ידי רשת אמי"ת. לגבי מקיף ב' הוא יוצא מניהול של רשת אמי"ת בעקבות חילוקי דעות עם העירייה והוא ייצא למכרז לניהול. כך שהעירייה תמשיך לנהל רק את בתי הספר מדעים ואמנויות.

"המדובר ברשתות מובילות, מקצועיות ואיכותיות שהוכיחו את עצמן במקיפים בהם הן פועלות בשנים האחרונות", מסר ראש העירייה, "אין לי ספק שבהשקעה המשותפת, הן של הרשות והן של הרשת, נוביל את כל בתי הספר העל יסודיים באשקלון להישגים נוספים, למיצוי יכולותיהם של התלמידים ולמערכת חינוך מצוינת ובלתי מתפשרת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אני סמוך ובטוח כי מינהל החינוך, ביחד עם הרשתות אשר זכו בניהול בתי הספר, ימשיך ויצעיד את בתי הספר למצוינות ערכית והישגית", מסר ראש מינהל חינוך, יובל זוזט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר