אייל בלכנר מגיע לברזילי עם מסכות המגן
אייל בלכנר מגיע לברזילי עם מסכות המגן

נער למופת: אייל מאשקלון הכין בביתו 100 מסכות לצוותים הרפואיים

אייל בלכנר, נער מאשקלון החליט לעשות מעשה ובעזרת מדפסת תלת מימד הדפיס 100 מסכות מגן אותם העניק לצוות הרפואי בבית החולים ברזילי, "שמחתי לעזור", אמר

פורסם בתאריך: 20.4.20 16:28

     

אנו שומעים לא מעט על כך שישנו מחסור בציוד מגן לצוותים הרפואיים שעומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה. חסרות להם מסכות פנים, חלוקים חד פעמיים וגם מסכות מגן, אותם מסכות שקופות מפלסטיק שאמורות להגן על כל הפנים.

אייל בלכנר, תלמיד כיתה י"א בבית הספר אורט הנרי רונסון, שמע על המצוקה הזאת ובתור נער מעורב חברתית אשר מתנדב גם במגן דוד אדום, הדבר נגע לליבו והוא החליט לעשות מעשה.

אייל בלכנר מדפיס את מסכות המגן

אייל בלכנר מדפיס את מסכות המגן בביתו

בלכנר הצטרף לפרויקט חברתי בשם mask 4 docs רכש מדפסת תלת מימד וחומרי הדפסה, וייצר בביתו תחת הקפדה על תנאי היגיינה וחיטוי את מסכות המגן. הוא עשה זאת בעזרת מודל מודפס ושקף המתחבר אל המודל המודפס. עד כה הוא ייצר והעביר כ-100 מסכות למרכזה הרפואי ברזילי. הצוותים הרפואיים שקיבלו ממנו את מסכות המגן הודו לו על המחווה המרגשת.

הצוות בברזילי עם המסכות שהדפיס בלכנר

הצוות בברזילי עם המסכות שהדפיס בלכנר

"אני מתנדב במד"א וחשבתי איך לתרום למצב", סיפר בלכנר, "בהתחלה הצוותים הרפואיים היו בהלם שאני מייצר את המסכות. לאחר שההלם חלף הם נורא התרגשו הודו לי בחום ואמרו שזה לא מובן מאליו. המעמד היה מרגש ושמחתי לעזור".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"






 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר