הכניסה לדיור מוגן זהבית ברחוב הטייסים. צילום: אלירם משה

ההתפרצות באשקלון: דרישה לבדוק את כל בתי האבות בעיר

ראש העירייה הודיע היום כי הוא מבקש לבצע בדיקות קורונה בכל בתי האבות בעיר אשקלון על מנת למנוע מקרי התפרצות נוספים. בעמיגור דורשים לפנות את כל הדיירים שנדבקו למלוניות בידוד

פורסם בתאריך: 16.4.20 16:36

     

התפרצות נגיף הקורונה בדיור המוגן זהבית באשקלון הכתה באשקלון בהפתעה גמורה. לאחר שכבר בשבוע שעבר נראה כי המצב באשקלון נרגע, קצב המאומתים יורד, פחות ופחות אנשים נמצאים בבידוד וגם המחלימים מהנגיף כבר נספרים בעשרות, באה המציאות וטפחה על פניהם של האשקלונים.

זיהוי עשרות החולים החדשה בדיור המוגן היא פרי פועלם של חברת עמיגור ניהול נכסים המנהלת את המקום מזה שנים רבות  ומשרד הבינוי והשיכון. לאור מקרי ההתפרצות הקטלניים של התחלואה בנגיף בבתי אבות בבאר שבע ובירושלים ביקשו החברה והמשרד לבצע בכלל הדיירים בדיקות קורונה.

חיילים חוסמים את הגישה לדיור מוגן זהבית ברחוב הטייסים באשקלון. צילום: אלירם משה

בערב החג, אכן נלקחו מהדיירים בדיקות והבוקר כאמור חזרו התוצאות כש-29 דיירים אובחנו כנושאים את הנגיף, הגם שטרם פיתחו את תסמיני שפעת הקורונה.

עם קבלת התוצאות החיוביות הבינו במשרד הבריאות שמדובר בהתפרצות חדשה וללא ספק מסוכנת. בהנהלת עמיגור ביקשו היום להבהיר כי מדובר על דיור בדירות נפרדות, של קשישים עצמאיים ללא פעילויות משותפות בחודש האחרון.

מהבוקר כל הדיירים הוכנסו לבידוד בדירותיהם. לעת עתה, עמיגור דורשת ממשרד הבריאות לפנות את דיירי הבית החולים למלונית בידוד. עד שזה יקרה, אם יקרה, מתבצעות כל הפעולות הנדרשות ע"י משרד הבריאות לשמירת הבידוד וחיטוי המקום. "עמיגור פועלת בתיאום מלא עם משרד הבינוי והשיכון, משרד הבריאות ועיריית אשקלון", נמסר מהחברה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר כי באמצעות עם אגף הרווחה הם מעניקים לדיירים מנות אוכל חמות לסוף השבוע ומוצרי מזון לימים הקרובים. ראש העירייה, תומר גלאם הודיע מסר היום כי הוא "בקשר שוטף עם פיקוד העורף, לשכת הבריאות המחוזית, משרד השיכון והנהלת המקום. במקביל, בהמשך לבקשתי מתחילת השבוע לבצע בדיקות בכל בתי האבות בעיר באופן גורף, ביקשתי להאיץ זאת על מנת לאתר חולים נוספים, בתקווה שלא יהיו. מקרי ההתפרצות האחרונים ברחבי הארץ מלמדים אותנו שככל שניטיב לדעת על חולים בקהילה בשלב מוקדם יותר, נוכל לטפל בכך בצורה טובה יותר. אני שולח מכאן החלמה מהירה ורפואה שלמה לחולים ובשורות טובות לכולנו", כך נמסר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר