כיכר הטניס המורחבת. צילום: תומר שונם הלוי

העירייה מנסה לחלץ את אשקלון מהפקקים: נפתחו לתנועה 2 כיכרות דו נתיביות

בקרוב, יחלו העבודות להפיכת כיכר נוספת בשדרות 'בן גוריון', לדו נתיבית. ראש העיר: "הבטחנו לחלץ את אשקלון מהפקקים, זו רק ההתחלה"

פורסם בתאריך: 23.8.17 19:05

     

הפקקים בשעות השיא באשקלון כבר הפכו בלתי נסבלים. הרשתות החברתיות הוצפו לאחרונה בתמונות וסרטונים המתעדים את הסבל שעוברים תושבי העיר המתניידים בשעות השיא ברחבי העיר: לעבודה או ללימודים. בעיריית אשקלון הבינו שהשטח בוער וישבו על המדוכה. הפתרון שמצאו בעלי המקצוע ומקבלי ההחלטות: כיכרות דו נתיביות. בשבועיים האחרונים החלו לפעול לראשונה באשקלון שתי כיכרות תנועה דו נתיביות: האחת הכניסה הדרומית לשכונת אגמים מכוון שד' שפירא שהיא למעשה גם ככר חדשה שעם פתיחתה לתנועה מקלה על התנועה ברחובותיה הראשיים של שכונת שמשון בשעות השיא. השניה בצומת שד' רבין ושד' עופר, זו הנקראת גם כיכר הטניס. לאחרונה, משרבו הדיירים בבנייניה החדשים של שכונת שמשון עומסי התנועה הוחמרו והמצב גם בדרומה של העיר הפך בלתי נסבל.

"אמרו לי שזה בעייתי לעשות באשקלון כיכרות עם שני נתיבי תנועה" מסר היום ראש העיר תומר גלאם "החלטתי שזה מה שיהיה וזה מה שצפוי לקרות בקרוב בעוד מספר כיכרות תנועה ברחבי העיר. הבטחנו לחלץ את אשקלון מהפקקים, זו רק ההתחלה".

העירייה מתכננת להוציא לפועל הכפלת הנתיבים גם בכיכרות נוספות: בקרוב את כיכר הכניסה הצפונית של בית החולים ברזילי ובשלב מאוחר יותר גם את הכיכר בצומת הרחובות שד' מונטיפיורי ושד' ירושלים.

גלאם אף העלה אתמול פוסט עם סרטון מרחפן הממחיש את התנועה בכיכר הטניס המורחבת

אמרו לי שזה בעייתי לעשות באשקלון כיכרות עם שני נתיבי תנועה. החלטתי שזה מה שיהיה. כך נראתה התנועה הבוקר עם סיום העבודות בכיכר הסמוכה לשכונת 'אגמים', וזה מה שצפוי לקרות בקרוב בעוד מספר כיכרות תנועה ברחבי העיר. הבטחנו לחלץ את אשקלון מהפקקים, זו רק ההתחלה.

Geplaatst door ‎תומר גלאם‎ op dinsdag 22 augustus 2017

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר