מלון הרלינגטון

"מזמינים את התושבים להבריא פה": עשרות מחלימי קורונה במלון הרלינגטון

המלון האשקלוני הידוע החל לפני מספר ימים בקליטת מחלימי קורונה ושם קוראים כעת לתושבי הדרום להגיע ולהחלים במתקן קרוב לבית, "חשוב שיהיה מתקן לדרומיים", אומר רס"ן במיל' אורן מרסיאנו

פורסם בתאריך: 12.4.20 21:47

     

כפי שפורסם ב"כאן דרום", גם מלון הרלינגטון הצטרף לשורת מלונות בהם שוהים חולי קורונה קלים. מלבד הרלינגטון פועלים בארץ באותה המתכונת גם מלונות דן פנורמה ודן ירושלים כמלוניות הבראה לחולי קורונה.

חדר במלון הרלינגטון

מלון הרלינגטון באשקלון (הולידיי אין לשעבר) מונה 215 חדרים וממוקם סמוך לטיילת באשקלון, מול הים. כרגע שוהים במלון 36 אורחים, שלושה כבר החלימו.

"זוהי מלונית הבראה אשר מטרתה לאפשר לחולים לקחת את הזמן ולהבריא", אומר מפקד מתקן הרלינגטון באשקלון, סא"ל במיל' צח סלור, "פתחנו להם את רובו המוחלט של המלון, כ-90% ממנו ואנחנו דואגים לארוחות לחג ותמיד מקפידים על אוכל בריא ותזונה נכונה. כל בוקר יש סבב טלפונים כדי לבדוק את מצב האורחים, כמה שניתן לסייע אנחנו מסייעים".

סא"ל במיל' צח סלור

הוא מוסיף גם כי מנכ"לית המלון, מקפידה לשמור על קשר יומי עם כל אחד מהאורחים וכי המלון נותן מענה לכל בקשה, "נוסף לכך, גם בצוות שלנו אנחנו נותנים מענה לכל הקהילה מסביב, רשויות וקהילות שונות, גם אם הם לא במלונית, אנחנו מעין נציגים במחוז הדרום ושומרים על הקשר עם ראשי ערים במטרה להיות מסונכרנים. אנחנו רוצים  שהמקום יהיה בטוח לדרומיים ונותנים דגש לעזור לחברה הדרומית ויש להם את כל המרחב", אומר סלור ומזמין חולי קורונה קלים להבריא במלון הקרוב לביתם, "זהו מקום קהילתי. אנחנו מזמינים את התושבים לבוא ולהבריא פה, הדיירים שלנו מקסימים ומרגישים שכולם פה באו למטרה משותפת- להבריא יחד. אנחנו לוקחים אחריות על כל אחד ואחד בשיתוף פעולה עם המלון, הרוח שאנחנו מציבים זו אווירה משפחתית, זה המקום להבריא בו".

חדר המצב במלון

סגנו של סלור הוא רס"ן במיל', אורן מרסיאנו, עו"ד מאשקלון שאומר כי כרגע זהו המלון היחידי בדרום שנפתח כמתקן למחלימי קורונה. "היה חשוב שיהיה מתקן הבראה לדרומיים ולתושבי השפלה, עם תנאים טובים על מנת לתת הרגשה טובה והבראה קלה", הוא אומר ומסביר: "המלון מחולק לשני צבעים צהוב וירוק. צהוב זה שטח האורחים – חדרי המלון, חדרי אוכל והחצר. השטח הירוק זהו איזור התפעול, שם נמצא החמ"ל והחולים במתקן הם חולים בטיפול קל. אנחנו מקבלים את השמות דרך קופות חולים ולפני שמתאמים אמבולנס למתקן,  אנחנו שולחים להם שאלון לקראת הכניסה כדי שיהיה תיאום מלא".

רס"ן במיל' אורן מרסיאנו

מרסיאנו מדגיש כי מטרת מתקן ההבראה היא להפסיק את ההידבקות במרחב הציבורי ובבתים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במלון עצמו נערכו לא מעט לפתיחתו כמתקן למחלימי קורונה בעיקר בתקופה שבה נפגע ענף התיירות באופן קשה מאוד, "לאחר כשבוע של הכנות אינטנסיביות, אנו ערוכים ומגויסים ב100% לקליטת אורחי המלון", אומרת שירי מיכאלוביץ, מנכ"לית המלון, "כל עובדי בית המלון , יחד עם פיקוד העורף חדורי מוטיבציה לאפשר לאורחינו סביבה תומכת וחמה לשהייתם במלון. אני מאחלת לכולנו בריאות וחג שמח"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר